Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ZEN Pinball [PSN]

Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Vähän aikaa kun pelailin demoa niin tulin siihen tulokseen, että ostoon menee.
Ihan laadukas peli mielestäni. :) Minä kun en melkein ikinä osta noita PSN pelejä.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Aivan silkkaa timanttia, en voi käsittää miten tuolla hinnalla saa noin mojovan paketin!
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Jaaha, pitääpä laitta ostoon, tai ehkä voisi demoa kokeilla. Eipä ole tullut hyvää "virtuaali" flipua pelattua sitten Digital Illusionsin Amiga ja PC:lle tekemien Pinball Dreams yms jälkeen. Ne oikeesti koukutti silloin.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Tosi koukuttava peli flipperi faneille!!! Pari kertaa netti peli jumittanut aulassa, muuten rautainen peli!
:D
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Paras virtuaaliflipu vähään aikaan. Ehdottomasti hankinnan arvoinen!
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Tätä on tullut pelattua nyt puolitoista päivää putkeen! Ei vaan voi lopettaa!
Eniten olen pelannut Shaman kenttää. Siinä tuntuu pisteitä tulevan joten kuten. En silti edes 8miljoonaa ole saanut. Teslassa en tiedä mitä siinä pitää tehdä, kun en ole edes kahta miljoonaa saanut. Vähiten olen pelannut V12:a. Se ei ole vielä iskenyt kunnolla. Nyt lähden EL Doradon kimppuun:)

edit.
Piti vielä kommentoida noita kamerakulmia. Itse pelaan sillä korkeimmasta kulmasta kuvatulla. Ne missä ruutu scrollaa saa pää kipeäksi.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Vähän fiiliksiä:

Nettipeli rokkaa täysillä, tänään piti herätä aikasin mutta jauhoin sitten neljään aamuyöllä nettiotteluita. Pöydät ovat kaikki loistavia, mahtavan erilaisia jokainen pöytä. V12 tuntuu kevyesti vaikeimmalta, sillä tuuletin-namiskaan lyötäessä oikealta pallo menee todella herkästi ränniin. Itse pelailen useimmiten View 2:ssa, eli seuraa palloa ylöspäin mentäessä. Muissa flippereissä olen aina käyttänyt laajaa koko kentän kattavaa kuvakulmaa, mutta tässä tuo tuntuu jotenkin tuottavan parempaa tulosta. Pitää vielä testailla muita jatkossa.

Jos joku ymmärtää miten Teslassa pystyy valitsemaan eri experimentin kun sen wattien latauksen spinnerillä, kertokoot.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

V12 tuntuu vaativan eniten taitoa, El Doradossa saa ehkäpä rennoimmin pisteitä vaikka jatkuva idolin paukutus vähän nyppiikin. Teslasta en ole vieläkään tajunnut oikein mitään, ja Shaman on vauhdikas... mitäs sen ELEMENTin keräämisen jälkeen pitäisi tehdä?
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Aivan loistava flipperi.

V12 on minusta todella vaikea. Viimeinen peli missä rikoin 10M. Sitä ennen paras tulos oli yli 3M.

Lista sijoituksia on hyvä katsoa kun saa oman ennätyksen. Mistä sitä löytyy. Omat ennätys eldoradossa riitti kokonaispisteissä sijalle 9 (eilen n. klo 24). Tulos oli +37M, sain tehtyä kolme tehtävää - 2 kpl 10M ja 1 kpl 5M.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Hyvä peli kyllä, tullu koko aamupäivä jauhettua. Ite oon päätynyt käyttämään View 3, netteipelejä en oo vielä kokeillu, mutta pitää viimestään sitten kun joitain turnauksia alkaa ilmaantua.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Shamanissa en oo ite käsittänyt kanssa että mitä pitäisi tehdä elementin valitsemisen jälkeen. Varmaan jotain tekemistä sillä että saa pallon lukittua CAST:iin, mutta sen jälkeen en ole saanut mitään aikaiseksi sillä saralla. Ihan vauhdikas kenttä tosiaan, ei ole tullut niin paljoa pelattua tätä muihin verrattuna. Ehkä eniten hämärän peitossa miten tässä kentässä saa jotain konkreettista aikaiseksi rumpusetin lisäksi.

Teslassa kaksi eri pääideaa hullun combotuksen lisäksi:
1) Pitää poistaa oikosulku keskellä olevasta reiästä ja sen jälkeen lukita 3 palloa secret labiin keskellä bumperien takana (pitää iskeä kahteen hehkulamppu-targettiin että saa yhen bumperin pois tieltä).
2) Sähkömagneettiset kokeet, joihin pääsee käsiksi ampumalla ylälavalla pallon ylätasanteelle, sitten vasemmalla ja oikealla flipperillä aktivoimalla vastaavasti vasenta ja oikeaa magneettia, jotta saisi kaikki 5 drop targettia alas (max 10 aktivointia), ja sen jälkeen aloittaa experimentin. En vain ymmärrä miten pystyy valitsemaan eri expermienttejä, mulle tulee aina yks ja sama experiment samassa pelissäkin yhä uudestaan.

El Doradossa saa ihan järjettömän helposti scorea, mutta samalla se on Teslan lisäksi mielenkiintoisin. Eri seikkailut tuovat aika hyvin syvyyttä. Seikkailun läpäisystä aina 10 miljoonaa aika näppärä summa. Muutenkin todella paljon kaikkea pientä tehtävää kentässä, ja teema on kiva. Pelin helpoin Skill Shot myös tässä, palloa laukaistaessa vasen lapa ylös ja täydellä voimalla pallo liikkeelle. Jos onnistuu kombottamaan melontaan vasemmalla ylälavalla heti perään ensimmäisessä pallossa, saa 2 miljuunaa vaivan palkkaa. Myöhemmillä palloilla 'vain' 500k.

V12 on vaikea, siitä ei pääse mihinkään. En ole oikein päässyt puusta pitkälle, mitä nyt noita muutamia challengeja suorittanut; pyörää vaihtanut ja polttanut kumia. Sain moninpelissä itseasiassa jonkun semihervottoman multiballinkin (Test Drive multiball), mutta ei mitään havaintoa mistä syystä.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Kun saa multiballin niin kuvakulma vaihtuu automaattisesti. Voiko sitä ottaa mitenkään pois?
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Tesla rupesi tosiaan vähän avautumaan ja tuntumaan hauskemmalta kun tajusi secret labin ja experiment-härdellin. Jotain se sanoo experimentin vaihtamisesta siinä vaiheessa kun saa magneettipöydällä seinän alas... en saanut vielä ihan kiinni pitikö se pallo tiputtaa takaisin putkeen vai ampua johonkin tiettyyn kulmaan vai mitä.

V12:ssa saa yllättävän paljon pongoja ihan vaan takomalla ramppi/orbit-komboja. 5-6 rampista peräkkäin saa jo pari miljoonaa. Boiling coolant on takuuvarma pallonimijä, aina livahtaa fan targetista ylälavan alta karkuun :mad:
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Demo teki sen verran hyvän vaikutuksen, että Store-kukkarosta meni taas 7,95 e Sonylle päin. Tuommoisen reilun tunnin pelaamisella en mitään suosikkikenttää vielä löytänyt, mutta se oikeastaan johtuu siitä, että kaikki ovat tasavahvoja. Yhtään selkeästi huonoa tai edes ei-niin-kivaa kenttää ei tuosta neljän sakista löytynyt. PSN:stä tasaisella syötöllä tulevat tiedot kaverien sun muiden parhaista tuloksista kertovat viestit* antanevat semmoista "perhana, pakko pistää paremmaksi" -lisäpotkua.

Pallo ja sen fysiikat sen sijaan eivät olleet mitenkään kehuttavia. Pallot eivät tunnu ollenkaan pyörivän, vaan pelkästään liukuvan kentällä, ja muutamaankin kertaan ovat tehneet lapojen luona aivan ihmeellisiä liikkeitä.

PS Eyen käyttöä verkkomoninpelissä on pakko ainakin kertaalleen päästä kokeilemaan. ;)

* Ne eivät siis ole mitään PSN-viestejä, vaan pelissä scrollaa semmoinen "ticker-näyttö", johon noita tietoja ilmestyy.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

El doradossa en ole kertaakaan suorittanut onnistuneesti tehtävää. Uskomaton epäonni on käynyt.
En ikinä edes pääse sen toisen sirkkelinterän yli.

Onkohan Shaman kentässä tarkoituksena suorittaa jokaisen elementin tehtävä. Eli aluksi valitaan elementti jonka jälkeen suoritetaan kyseinen tehtävä. Esim jos valitsee vaikka tulen niin sitten pitää laittaa pallo sinne tulireikään? Kuulostaa loogiselta, mutta en ole onnistunut vielä kokeilemaan.

Hermot tässä pelissä menee todella nopeasti:D
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Kerran olen päässyt sen toisen terän yli. Sitten olinkin niin yllättynyt että kolmas tuli päin. :p

Shamanissa löysin ainakin yhden konstin jolla saa pisteitä - 41M tuli mutta silläkään ei ihan päässyt top-10:een. Rumpalin edestä seinä alas, pallo reikään ja sitten kummallakin sivulla olevaan reikään niin että kaikki levyt pyörivät. Silloin rumpalin reikä (köh) on 2M arvoinen ja siihen voi lyödä kolme kertaa; jos osuu kolmesti niin saa vielä extra ballin.

Elementin valinnan jälkeen pallon saa lukkoon sinne CASTin tienoille, mutta en vielä keksinyt miten sen jälkeen saisi jotain tapahtumaan.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Ehkä sen jälkeen kun on saanut pallon sinne lukittua niin pitää valita toinen elementti ja suorittaa se. Ehkä kaikki elementit pitää jotenkin suorittaa ennen kuin jotain tapahtuu, Eiköhän tästäkin jotain youtube vinkkejä ole kohta saatavilla.
 
Vastaus: ZEN Pinball [PSN]

Teslassa jos oikein ymmärsin niin tehtävän suorittaminen vasemmalla puolella ja uusi tehtävä valitaan sitten oikealta. Yhden ja saman tehtävän olen pariin kertaan suorittanut onnistuneesti, taitaa olla toinen tehtävä. Pallo alkaa liikkumaan oikealta vasemmalle ja sitten vain osumaa palloon ettei se pääse perille asti. Palloja taitaa tulla 3 kpl.



El doradossa sirkkelin terän yli hyppimisen olen päässyt jo pari kertaa läpi. Tarkkaa ajan kohtaa en osaa sanoam, mutta ekan kerran onnistuin hyppäsin omasta mielestä todella aikaisin.
 
Ylös Bottom