Vastaus: ZEN Pinball [PSN]
Shamanissa en oo ite käsittänyt kanssa että mitä pitäisi tehdä elementin valitsemisen jälkeen. Varmaan jotain tekemistä sillä että saa pallon lukittua CAST:iin, mutta sen jälkeen en ole saanut mitään aikaiseksi sillä saralla. Ihan vauhdikas kenttä tosiaan, ei ole tullut niin paljoa pelattua tätä muihin verrattuna. Ehkä eniten hämärän peitossa miten tässä kentässä saa jotain konkreettista aikaiseksi rumpusetin lisäksi.
Teslassa kaksi eri pääideaa hullun combotuksen lisäksi:
1) Pitää poistaa oikosulku keskellä olevasta reiästä ja sen jälkeen lukita 3 palloa secret labiin keskellä bumperien takana (pitää iskeä kahteen hehkulamppu-targettiin että saa yhen bumperin pois tieltä).
2) Sähkömagneettiset kokeet, joihin pääsee käsiksi ampumalla ylälavalla pallon ylätasanteelle, sitten vasemmalla ja oikealla flipperillä aktivoimalla vastaavasti vasenta ja oikeaa magneettia, jotta saisi kaikki 5 drop targettia alas (max 10 aktivointia), ja sen jälkeen aloittaa experimentin. En vain ymmärrä miten pystyy valitsemaan eri expermienttejä, mulle tulee aina yks ja sama experiment samassa pelissäkin yhä uudestaan.
El Doradossa saa ihan järjettömän helposti scorea, mutta samalla se on Teslan lisäksi mielenkiintoisin. Eri seikkailut tuovat aika hyvin syvyyttä. Seikkailun läpäisystä aina 10 miljoonaa aika näppärä summa. Muutenkin todella paljon kaikkea pientä tehtävää kentässä, ja teema on kiva. Pelin helpoin Skill Shot myös tässä, palloa laukaistaessa vasen lapa ylös ja täydellä voimalla pallo liikkeelle. Jos onnistuu kombottamaan melontaan vasemmalla ylälavalla heti perään ensimmäisessä pallossa, saa 2 miljuunaa vaivan palkkaa. Myöhemmillä palloilla 'vain' 500k.
V12 on vaikea, siitä ei pääse mihinkään. En ole oikein päässyt puusta pitkälle, mitä nyt noita muutamia challengeja suorittanut; pyörää vaihtanut ja polttanut kumia. Sain moninpelissä itseasiassa jonkun semihervottoman multiballinkin (Test Drive multiball), mutta ei mitään havaintoa mistä syystä.