Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zenith: The Last City (VR)

Päivitys teki pelistä myös "hieman" vaikeamman ja just tällaisten muutosten takia ostin pelin heti kun se tuli pihalle jotta mulla oli mahdollisuudet pelata se soolona läpi ennen kuin siitä tehdään vaikeampi.

"Some of you have remarked that the game has gotten 2X harder since the patch. That’s because we fixed an issue with level scaling that previously did not take equipment into consideration. In essence, level scaling was actually never working properly before, and the system is now functioning as intended.
That means that the game is much harder for high level players, even at earlier zones, which means that challenge is preserved, and players can continue to enjoy every area of the game. We did this fix because previously higher level people would come into lower level zones and completely clobber all the content intended for lower level players.
However, we understand that for many of you the difficulty is now much too high. We also understand that you want to feel *powerful* at lower level zones – so we’re going to increase the level scale by a few levels, so that higher level players will always have an advantage at lower level zones.

Keep in mind the game will still be more challenging than before – and that’s intentional."

Muutama kommentti redditin puolelta:
"Might be a bit of both? Turtle Top is my current level appropriate zone and I went from killing pirate king yesterday with relative ease to getting one-shot today."
"They hit quite a bit harder. People that have always depended on winning fights based on being completely OP are in for a surprise.
We're no longer on god mode."
"Yea I actually took real damage as a mage tank. I was like WOW WTF!"

Mä ostin tän sillä ajatuksella, että jos pääsen main questin läpi soolona niin mä olen sekä tyytyväinen, että todella yllättynyt ja nyt se on läpi joten vaikka se lopun grindaus turhauttikin niin olen tyytyväinen ostokseen.
Toki olen varma, että kun tähän joskus tulee tarinalle jatkoa niin en varmaan enää soolona pärjää.
 
En ole nyt muutamaan päivään ehtinyt pelata tätä, mutta en pidä vaikeuden lisäämistä suoranaisesti ongelmana. Enemmänkin sitä jos peliin lisätään hirveästi UI juttuja joita ei jaksa muistaa etenkin jos pelaa minun tyylilläni eli silloin tällöin tunteroisen.

Luin Ramenin koko viestin ja siitä paistoi kyllä läpi se että kehittäjätiimi on todella pieni. Epäilin jo aiemmassa viestissäni että peliin ei ehditä paljon uutta sisältöä tuottaa kun aikaa palaa pelin saamiseen toimivaksi ja hack suojatuksi.

Ramenin pitäisi ymmärtää palkata tähän käsikirjoittajia ja eriyttää uuden sisällön koodarit ja laatu yms. fixaaminen toisistaan. Nyt alkaa pahasti näyttää että fixaaminen vie liikaa aikaa muulta. Lisäksi peli vaatisi kunnollisen roadmapin, ehkä sellainen on, ehkä ei.
 
Mä oon itseasiassa tyytyväinen jos pelistä on tehty vaikeampi. Haaste kelpaa aina. Levelillä 22 oon menossa nyt vähän taukoo ollu tuntu turhan helpolta peli. Noille minibosseille en oo yksin pärjänny mut aina on muutama ohimenijä ollu apuna niitä listimässä. Ja noille alkupään alueille kun mennyt niin ollut naurettavan helppoo vaikka scaalaa varusteita alemmaks. Hyvä jos tuokin on korjattu nyt. Täytyy käydä testaamassa
 
Celestial Throne päivitys ulkona.

”The biggest addition to Zenith in this patch is the concept of Instanced Dungeons and Raids. In addition to overworld content, you can join forces with other Zenitheans and tackle 3 dungeons and 3 raids in private instances!
This update also has dozens of hours of new quests, several new systems, new items/currency, and quality of life enhancements we have been eagerly working on (like left-handed controls!).”

Tätä pitäisi käydä testailemassa pitkästä aikaa. Tosin jos odottaisi PSVR2 versiota tulisi lisäsisältöäkin paljon lisää. Ei kai ole vielä varmistettu tuota PSVR2 versiota mutta aivan takuu varmasti tulee. Tätähän on kuitenkin suunniteltu päivitettävän hamaan tulevaisuuteen asti.
 
Tuli testattua tätä äsken ps5:lla ja n.10 minuuttia riitti sillä ilmeisesti lukemani valitukset pelin graffojen downgradesta piti paikkansa ja nyt tämä on kuin pelaisi ps4:lla, mutta kaupungissa oli sentään ne extra npc hahmot.
Esim se kompassi oli julkaisun aikaisissa arvosteluissa aivan terävä ps5 pelaajilla, mutta nyt se on ihan samanlainen suttu mitä ps4 versiossa eli sä et pysty edes lukemaan mikä ilmansuunta on mikäkin.

Koko peli on myös täynnä aivan järkyttävää sahalaitaa ja teksti on sellaista suhrua etten pystynyt lukemaan edes godstonejen selostuksia enkä muista, että mulla olis tuollaista ongelmaa ollut julkaisussa.
Lisäksi tässä on edelleen samoja ongelmia kuten se, että vaikka liikkumisen suunta määrätään movella niin silti myös katseen kääntäminen vaihtaa hahmon kulkusuuntaa.
Mitä helvettiä tämän kanssa on oikein tapahtunut.
 
Ylös Bottom