Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toisella vuosituhannella päätänsä ovat nostaneet etenkin komediapitoiset zombileffat. Varsin toimivaksi todettu yhdistelmä on luokiteltavissa jopa jonkinlaiseksi ilmiöksi.
Eikä pidä unohtaa Italialaista Lucio Fulcia (City of the Living Dead)
Löytypä vahingossa tämäkin ketju. Zombi elokuvat ovat olleet aika lähellä sydäntä (tai aivoja) sitten Resident evil 1 peluun jälkeen.
Kumma kun PLANET TERROR on jäänyt täällä mainitsematta. Tuo on tarkoitushakuista ö-luokkaa, mutta varsin katseltava pläjäys. Leffassa mukavasti suolenvenytystä ja valumista, aseellista vastarintaa ja äärimmäisyyksien öö-mäisyyttä hipova nätti yksijalkainen M16+noobituubi muija. Raadollisuudestaan huolimatta huvittava leffa.
Braindead.....
Heh, meinasin juuri itse tulla mainitsemaan tämän kulttiklassikon...
Sen verran aivokuollutta toimintaa, että pakkohan tuon on toimia.
Mikäli Toxic Avenger ja Braindead tekisivät lapsen se olisi tämä leffa: Poultrygeist: Night of the Chicken Dead. Sattumalta törmäsin traileriin ja välittömästi oli laitettava tilaukseen. ( Amazon tai Play löytyy ainakin ) Traileri iski ja kovaa joten joko olen todella sairas yksilö tai sitten vain hurjan utelias![]()
Varoitus! Ainaskin trailerin perusteella raakuus saavuttaa ehkä jopa Braindeadinkin joten katso omalla vastuulla. Siksi en tähän linkkiä laita, eti ite!Takuuvarmaa viihdetta Tromaleffojen ystäville!
Mikäli Toxic Avenger ja Braindead tekisivät lapsen se olisi tämä leffa: Poultrygeist: Night of the Chicken Dead. Sattumalta törmäsin traileriin ja välittömästi oli laitettava tilaukseen. ( Amazon tai Play löytyy ainakin ) Traileri iski ja kovaa joten joko olen todella sairas yksilö tai sitten vain hurjan utelias![]()
Varoitus! Ainaskin trailerin perusteella raakuus saavuttaa ehkä jopa Braindeadinkin joten katso omalla vastuulla. Siksi en tähän linkkiä laita, eti ite!Takuuvarmaa viihdetta Tromaleffojen ystäville!
Elokuvan loppu oli kyllä IMO omituinen, huonolla tavalla...omasta mielestäni paras zombie-elokuva ja myös yksi pelottavimmista elokuvista, [Rec]
Elokuvan loppu oli kyllä IMO omituinen, huonolla tavalla......mikä prkleen alien se oli olevinaan?