Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sen enempää en osaa sanoa, mutta omassa pelissä sisältävät aseiden upgradeauksen. Oman hahmon zombiversio myös paloi punaisella liekillä, keräilin kyllä juuri ennen kuolemaa upgreidauksen kyytiin ja muistaakseni löytyi myös raatoa kolutessa.Nyt kun on muutama pelitunti takana, niin kuolemakaan ei korjaa heti vaikka vastassa olisi useampi zombi Tulipa tossa äskeen vastaan myös Zombi, joka "liekehti" jotain punaista ja otti ihan helvetisti iskua vastaan - Onko enempää tietoa näistä?
Nyt meinasi kyllä kunnon nerdraget lähteä käyntiin:
Olin juuri palaamassa Palatsilta suojapaikkaan valmiin rokkotteen kanssa, niin enköhän onnistunut kuolemaan. En kuitenkaan tässä vaiheessa vielä päästänyt muuta kuin muutaman voimasanan, mutta kun huomasin, että uuden hahmon täytyy aukaista kaikki ovet ja viemärinluukut uudestaan auki, niin siinä vaiheessa alkoi suonissa kiehua. Onneksi kuollut selviytyjä ei ole hirveän kaukana suojapaikasta (jossain victoria lanesin viemäreissä (?), mutta epäilen että matkaa karttuu siltikin suht. paljon, kun kaikki oikoreitit on suljettuna Onko kukaan muu onnistunut kuolemaan "Point-of-no-return -kohdan jälkeen? Pitääkö minun aivan aikuistenoikeasti ruveta tarpomaan karttaa läpi, vai olenko tehnyt liian äkillisen johtopäätöksen? Konsoli meinaan sammui suht. nopeasti, kun huomasin että ovet olivat lukossa...
Aloitin sittenkin ja pelailin tuossa läpi. Ihmettely väheni huomattavasti, mutta silti tuli kertaalleen kuoltua, vaikka tuttuja tilanteet etukäteen.Itse en kyllä peliä ennen patchia aloita, vaikka siis olen kertaalleen pelin jo läpi pelannut. Toisella kertaa ajattelin nautiskella ja siihen ei bugit kuulu