Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zombi(U)

Vastaus: ZombiU [Wii U]

Ravenit pissi mun muroihin:D

Ampuivat sellasen räjähtävän zombien aivan mun vierestä:mad:

Täynnä tavaraa oleva raato löytyy
Memorial Parkin lähettyviltä
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Taas kerran kuolema korjasi, tällä kertaa täysin oma moka. On kyllä hieno peli siltä kannalta ettei koskaan oikeastaan voi syyttää peliä kuolemasta, tämäkin tuli siitä kun ei ollut tavarat niillä paikoilla kuin piti...Koko pelin pitänyt molotoveja ja flareja pikanäppäimissä, nyt sähläilin jotain omiani ja ei ollutkaan molotov paikallaan ja iso ryhmä zombeja tuli päälle...Taas tuli myös lahdattua pari kanssapelaajaa, hieno mekaniikka kyllä. Myös se totta vaikka ei hahmoon samaistu, niin kyllä se peruspeliä enemmän kouraisee kun oma hahmo kuolee:p
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Nyt kun on muutama pelitunti takana, niin kuolemakaan ei korjaa heti vaikka vastassa olisi useampi zombi:) Tulipa tossa äskeen vastaan myös Zombi, joka "liekehti" jotain punaista ja otti ihan helvetisti iskua vastaan - Onko enempää tietoa näistä? Täytyy kyllä myöntää, että tämä alkaa tuntumaan paremmalta ja paremmalta jokaisen pelikerran jälkeen, ja allekirjoitan kyllä ihan täysin joidenkin mainitseman dark souls-fiiliksen. Millälailla tässä saa otettua kuvia? Tuli vain mieleen, koska olen huomannut, että jotkut teistä on postannut Miiversen keskusteluryhmässä hauskoja tilannekuvia:) Pitääkö pelissä esim. löytää kamera ensin, samaan tapaan kuin spray-pullo? Niin, ja jättäkäähän enemmän niitä viestejä seiniin (zombi-invaasion aikana apua ei ole koskaan liikaa:) )
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Nyt kun on muutama pelitunti takana, niin kuolemakaan ei korjaa heti vaikka vastassa olisi useampi zombi:) Tulipa tossa äskeen vastaan myös Zombi, joka "liekehti" jotain punaista ja otti ihan helvetisti iskua vastaan - Onko enempää tietoa näistä?
Sen enempää en osaa sanoa, mutta omassa pelissä sisältävät aseiden upgradeauksen. Oman hahmon zombiversio myös paloi punaisella liekillä, keräilin kyllä juuri ennen kuolemaa upgreidauksen kyytiin ja muistaakseni löytyi myös raatoa kolutessa.

Kamojen kerääntymisestä päätellen pitäisi enemmän vaan tarjota molotovia. Miinoja en osaa hyödyntää ja ovat omasta mielestä ns turhia. Tai sitten viimeisissä osissa peliä niitä voi tehokkaasti hyödyntää. Alkaa olemaan sellaiset kamat kasassa jo, että aukeaa melkein ovi kuin ovi :)
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

En viitsi spoilata sen enempää, mutta nyt tuli sellainen kohta pelissä joka "ei sovi" ollenkaan tämän pelin henkeen:( Pari kertaa yritin, mutta saa jäädä huomiseksi tuon kohdan pelaaminen, sen verran ärsyttävä kohta:mad:
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Nyt se sitten surahti läpi, ihan hieno kokemus. Parhaalla lopulla tietysti;) Tosiaan mun mielestä se "tivoli"-kohtaus ei sopinut ollenkaan pelin henkeen(parilla yrityskerralla kuitenkin aika helppo homma kun tajusi
koluta miinoja sieltä laajenevalta alueelta
), muuten aika ehyt kokonaisuus. Ei pahemmin joutunut juoksemaan ja ei turhaan pidennetty tarinaa. Aseiden upgradeaukset saisivat olla tehokkaampia ja siten myös niistä tulisi haluttavampia. Capacity-parannus ehkä paras, koska sillä sai tilaa inventaarioon. Kaverizombien listiminen kyllä auttoi isosti, muutama prizepig tuli listittyä joka käytännössä helpotti peliä todella paljon. Yli puolet pelistä oli kyllä sekä boxi safehousessa että inventaario 95% täynnä

Muutama jopa etenemisen pysäyttävä bugi tuli vastaan, joten suosittelen tallennusta aina kun mahdollista. Ensimmäinen bugi oli kun en päässyt enää takaisin viemärinkannesta, jolloin sain itseni tilanteeseen jossa olin jumissa osassa Buckinghamia. Toisessa "kaverizombi" oli laitettu hienosti jumiin ilmastointiputkeen ja ei suostunut tulemaan ihmisten ilmoille. Siitä ei meinaan mahdu ohi.

Sanoisin kauhupelien ystävälle 9.5/10, joille tämä on todella herkkua. Muille pelaajille 8/10 tunnelma kohdillaan ja muutenkin ihan ok. Pisteitä tiputtaa yleinen pieni bugisuus, vaikka ei kuolema koskaan sen takia korjannutkaan. Myös pientä viilaamista aseissa yms saisi olla.

Itse kyllä tykkäsin kun sai itse valita miten pelaa, harkiten vai niin että antaa pelin pelotella. Olen nössö joten pelasin enimmäkseen ensimmäisellä tavalla :D
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Eikö kaikkia lootteja saakaan takaisin kun tappaa edellisen hahmonsa? Haulikko ja kivääri katosivat sen sileän tien sitten. Hemmetti.

On kyllä melkoisen vaikea peli. Usein tulee kuoltua siihen että lähden pakittamaan enkä muistakaan miten se reitti takanani meni. Päädyn sitten johonkin nurkkaan taikka kaapinreunaan jumiin ja lauma hyppää naamalle :D
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Kyllä ne omalta hahmolta pitäisi saada takaisin, kaverien raadoista ei saa kuin kudit, medit yms.

Houkuttele ne yksi kerrallaan kimppuun, ei tule niin kiire huiskia :D
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Pelaanko liian rauhallisesti ja varovaisesti vai miten yhtäkkiä arkku alkaa olla pullollaan aseita ja kuulaa. Joutuu jo heittämään melko karskilla otteella tavaraa menemään kun safe housen arkkukin täysi. Pitäisi kai vaan heitellä reilummin molotovia ja soihtuja aina kun sille tuntuu. Yleensä pyrin hoitamaan zombiet yksitellen mailalla jos vain suinkin mahdollista :D Harmittaa jos peli loppuukin ja arkkuun jää rekkalastillinen ammuksia joita olisikin voinut käyttää.
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Joo vähän turhan nuukaillen sitä on kyllä itekin tullu pelailtua kun arkku on puolillaan Lage Medikittejä ja kasa aseita.
Vaan minkäs teet kun mailalla ja varsijousella saa zombit kylmäksi hyvin ja ennenkaikkea hiljasesti :D
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Nyt meinasi kyllä kunnon nerdraget lähteä käyntiin:

Olin juuri palaamassa Palatsilta suojapaikkaan valmiin rokkotteen kanssa, niin enköhän onnistunut kuolemaan. En kuitenkaan tässä vaiheessa vielä päästänyt muuta kuin muutaman voimasanan, mutta kun huomasin, että uuden hahmon täytyy aukaista kaikki ovet ja viemärinluukut uudestaan auki, niin siinä vaiheessa alkoi suonissa kiehua. Onneksi kuollut selviytyjä ei ole hirveän kaukana suojapaikasta (jossain victoria lanesin viemäreissä (?), mutta epäilen että matkaa karttuu siltikin suht. paljon, kun kaikki oikoreitit on suljettuna:( Onko kukaan muu onnistunut kuolemaan "Point-of-no-return -kohdan jälkeen? Pitääkö minun aivan aikuistenoikeasti ruveta tarpomaan karttaa läpi, vai olenko tehnyt liian äkillisen johtopäätöksen? Konsoli meinaan sammui suht. nopeasti, kun huomasin että ovet olivat lukossa...
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Nyt meinasi kyllä kunnon nerdraget lähteä käyntiin:

Olin juuri palaamassa Palatsilta suojapaikkaan valmiin rokkotteen kanssa, niin enköhän onnistunut kuolemaan. En kuitenkaan tässä vaiheessa vielä päästänyt muuta kuin muutaman voimasanan, mutta kun huomasin, että uuden hahmon täytyy aukaista kaikki ovet ja viemärinluukut uudestaan auki, niin siinä vaiheessa alkoi suonissa kiehua. Onneksi kuollut selviytyjä ei ole hirveän kaukana suojapaikasta (jossain victoria lanesin viemäreissä (?), mutta epäilen että matkaa karttuu siltikin suht. paljon, kun kaikki oikoreitit on suljettuna:( Onko kukaan muu onnistunut kuolemaan "Point-of-no-return -kohdan jälkeen? Pitääkö minun aivan aikuistenoikeasti ruveta tarpomaan karttaa läpi, vai olenko tehnyt liian äkillisen johtopäätöksen? Konsoli meinaan sammui suht. nopeasti, kun huomasin että ovet olivat lukossa...

Jep, kävi samat mut survivor oli siellä vielä paljon etäämmällä.
Ja kaiken lisäks vielä onnistuin kuolemaan pari kertaa yrittäessäni takasin sinne, eli lähes kaikki aseet hyvin pitkälti ulottumattomissa.
Joten pelin loppu meni vähän hankalammaksi kun tarpeen :( Täytynee joku päivä täs pelailla toi taas läpi josko onnistus ton lopun olemaan tyrimättä ihan noin pahasti.
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Läpi tuli pelailtua normal-modella, pelikello näyttää 19h 30min ja 51 survivors played.
Oli kokonaisuudessaan positiivinen yllätys, haastava peli mutta kuitenkin jaksoi pelata loppuun saakka vaikka kuolema korjasi vähän väliä, peli kuitenkin eteni kokoajan hyvää vauhtia.
Padissa piippaava kartta/tutkajärjestelmä tuo hyvää kauhupelitunnelmaa ja scannerilla oli hauska tutkailla ympäristöä.

Muutama miinus: lataustauot oli välillä rasittavan pitkiä ja zombit tosiaan bugittaa välillä siellä täällä
mm. seinissä ja ovissa.

Voin suositella zombi/kauhupelien ystäville, hyvä peli wii u:n alkupäähän, wii u padi tuo hyvää vaihtelua pelaamiseen. Jos joskus aikoo zombiu:n pelata kannattaa pelata se ehkä jo lähiaikoina, voisin kuvitella että tämä peli ei kuitenkaan vanhene kovinkaan hyvin (pientä hiomista on vähän joka osa alueella). Pelatkaa jos kuolema ei pelota tai **tuta:). 8/10.
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Loistava arvostelu, jossa peli on arvosteltu kuten tuo peli kuuluukin. Harmittavan paljon kyllä bugeja pelissä, huhujen mukaan Ubilta kyllä tulossa patchiä. Itse en kyllä peliä ennen patchia aloita, vaikka siis olen kertaalleen pelin jo läpi pelannut. Toisella kertaa ajattelin nautiskella ja siihen ei bugit kuulu:D
 
Vastaus: ZombiU [Wii U]

Itse en kyllä peliä ennen patchia aloita, vaikka siis olen kertaalleen pelin jo läpi pelannut. Toisella kertaa ajattelin nautiskella ja siihen ei bugit kuulu:D
Aloitin sittenkin ja pelailin tuossa läpi. Ihmettely väheni huomattavasti, mutta silti tuli kertaalleen kuoltua, vaikka tuttuja tilanteet etukäteen.
Kestää kevyesti toisen läpipeluun, sen verran tunnelma kohdillaan. Myös bugit pystyy hyvin kiertämään, kun tietää missä niitä on.

Onko soihtujen "kastuminen" ominaisuus vai yksittäinen bugi? Itsellä oli soihtu näpeissä kun kahlasin vedessä, sen jälkeen viskasin soihdun, mutta se perhana ei syttynytkään...Meinasi tulla kiire:D

Edelleen olisi voinut tarjoilla enemmän soihtua ja molotovia. Nyt kyllä paukuttelin selvästi enemmän aseilla, headshotteja kun jakelee niin riittää kuditkin yllättävän pitkälle. Jos ensimmäisessä läpipeluussa hakkasin hengiltä ~150 zombia, toisella kertaa sen sai tipahtamaan alle 50kpl. Saman verran tuli hoideltua kuitenkin yhteensä zombeja.
 
Vastaus: ZombiU

Kuulemma patchia pukannut ulos. Itsellä ei kyseistä peliä enää ole, mutta joitakin pelaajia varmasti auttaa.
 
Ylös Bottom