Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zombi(U)

Vastaus: Zombi(U)

Plussasta tuli ps4 ladattua. On toi kyllä ohjaukseltaan aika vanhahtava ja kankea. Radion puheet kuului ensimmäiset 5min, mutta sen jälkeen näkyy vain subtitlet.

Miten ne saa kuulumaan? Ei löydy audio valikosta mitään...

Itsellä kävi samanlainen juttu: Vaihdoin audion optionsista wireless controlleriin ja ihmettelin ekan tunnin kun mitään ei kuulu. Jossain vaiheessa tajusin katsoa ja huomasin, että ohjaimen volume oli jostain syystä nollassa. Näin ratkesi minulla ainakin ongelma, vaikka bugiksi luulin aluksi. :)
 
Vastaus: Zombi(U)

On kyllä ihme, kun tässä pelissä ei ole automaattista tallennusta. Pari tuntia pelasin ja sitten peli päätti mennä jumiin. Suljin pelin ja meinasin aloittaa pelaamisen uudestaan. Niin oli mukava huomata, että pari tuntia oli kadonnut ja taas saa tehdä kaikki asiat uudestaan.
 
Vastaus: Zombi(U)

Se on tietoinen valinta, ihan kuten kultasella 90-luvulla kaikissa survival horror peleissä
 
Vastaus: Zombi(U)

Ei olisi varmaan pitänyt ikinä aloittaa tätä pelin pelaamista. Ei ole meinaan hetkeen tullut näin ärsyttävää peliä vastaan. En sitten tiedä olisiko peli ollut parempi WiiU:lla. Mutta tämä PS4 versio on aika buginen ollut. Aseet on aika tehottomia vaikka niitä on parantanut niin silti saa melkein pari lipasta laittaa yhteen zombiin, että se kuolee. Siksi olenkin pelannut melkein koko pelin käyttäen sitä mailaa. Panoksia voisi löytyä enemmän kartalta koska ne on melkein aina loppu mutta silti niitä aseita on vaikka kuinka paljon. Mutta rupea nyt niitä aseita käyttämään, kun panokset on loppu ja niitä ei löydä kun ehkä yhden kerralla. Silti repussa on varmaan viisi eri asetta mukana. Sama niitten kranaattien kanssa, että niitä en ole käyttänyt sen jälkeen, kun menin kuolemaan omaan kranaattiin. Eli tähtäsin alhaalla oleviin zombeihin ja ajattelin, että tapan kaikki kranaatilla. Niin eikös se kranaatti osunut omiin jalkoihin vaikka näytti siltä, että mitään ei olisi pitänyt olla edessä ja suora osuma oli alla oleviin zombeihin. Kentät on vähän sekavia ja saa tarkkaan katsoa mistä viimmeksi tuli ja mihin suuntaan on menossa. Muuten peli vaikuttaa hyvältä ideana mutta toteutus ei ole omasta mielestä kyllä kovin hyvä ollut.
 
Vastaus: Zombi(U)

Olen nyt aloittanut zombie-metsästyksen pitkästä aikaa. Suurena Resident Evil -fanina täytyy sanoa, että tunnelma ei tässä nimikkeessä ainakaan alussa (missä vasta olen) pärjää RE-sarjan alkupään mestariteoksille. Sikäli motivaatio jatkaa on hieman kortilla. RE HD:n uudelleenläpipeluun jälkeen saatan ottaa Zombin ehkä vielä projektiksi..
 
Vastaus: Zombi(U)

Nyt jäi tämä peli kesken. En vaan pääse peliä läpitten, kun peliin iski joku ihmeen bugi. Pitsän spoileriin kohdan missä olen olen aika pelin lopussa joten jos olet pelannut läpi niin lue vapaasti.


Eli tapoin sen tohtorin ja revin siltä silmän irti, että pääsen hakemaan sen muistitikun. No kuolin pari kertaa siinä huoneessa missä se tohtori oli. Joten, kun pääsin repimään siltä tohtorilta sen silmän niin se oli jo kuollut. Ja peli ei reagoinut siihen mitenkään. Tehtävä luettelos lukee jatkuvasti, että tapa tohtori. No olen saanut sen muistitikun ja tuli viesti, että pitäisi mennä johonkin paikkaan, kun helikopteri tulee hakemaan. No paikkaa ei löydy ja katsoin netistä, että mihin pitää mennän. Niin sinne Safe Houseen no menin sinne mitään ei tapahdu. Pika matkustus ei toimi joten en voi käydä katsomassa olisiko se tohtori vaikka herännyt uudestaan henkiin. Ja jalkaisin en rupea sinne menemään koska peli on yhtä sokkeloa niin en jaksa suunnistaa sinne ja kartta on ihan perseestä niin en sen takia rupea patikoimaan sinne.

Ehkä hyvä vaan, että peli jää kesken ja pääsee pelaamaan jotain muuta.
 
Ylös Bottom