Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• P
    Pohjola vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Hyvin mahollista mutta saahan sitä aina toivoa, että yksi suurinta tulosta tekevä peliyhtiö löytäisi itsestään edes hieman lisää...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Ippenator's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Itse en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi jotkut odottavat pelimekaniikkojen jotenkin ihmeellisesti aina vaan uudistuvan. Jos aikoinaan...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Murdoc's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Niin no minulle vanhentunut tarkoittaa sitä, että on olemassa parempia ja nykyaikaisempia vaihtoehtoja. Minusta näin ei kuitenkaan ole...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Itse en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi jotkut odottavat pelimekaniikkojen jotenkin ihmeellisesti aina vaan uudistuvan. Jos aikoinaan...
  • kopolanpoika
    kopolanpoika vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Päivän hauskin läppä :D Todennäköisesti kuun loppuun mennessä uusin osa myynyt sen kolme miljoonaa kappaletta, niin siellä...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Joo, onhan nuo nähty moneen kertaan jo tietenkin. Mutta en oikein tiedä, että miten muuten voisi toteuttaa melee-pohjaisen taistelun...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Niin no minulle vanhentunut tarkoittaa sitä, että on olemassa parempia ja nykyaikaisempia vaihtoehtoja. Minusta näin ei kuitenkaan ole...
  • Hulikopteri
    Uutta jaksoa Yoteista. Peli alkaa kyllä vaikuttamaan loistavalta.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Joo, onhan nuo nähty moneen kertaan jo tietenkin. Mutta en oikein tiedä, että miten muuten voisi toteuttaa melee-pohjaisen taistelun...
  • JLunen
    JLunen reacted to Tikiti's post in the thread The Game Awards 20XX with Like Like.
    Kyllähän Clair Obscur: Expedition 33:n on vain oltava jokaisella listalla missä käsitellään vuoden pelejä. Itselle jopa kaikkien aikojen...
  • T
    Tikiti vastasi viestiketjuun The Game Awards 20XX.
    Kyllähän Clair Obscur: Expedition 33:n on vain oltava jokaisella listalla missä käsitellään vuoden pelejä. Itselle jopa kaikkien aikojen...
  • T
    Tikiti reacted to frozen9999's post in the thread The Game Awards 20XX with Like Like.
    Ihme kun ei ole Clair Obscur: Expedition 33
  • T
    Tikiti reacted to Pellaaja97's post in the thread Clair Obscur: Expedition 33 with Like Like.
    Tuli kesälla lomalla pelattua läpi ja vei kyllä ihan 100% mukanaan tämä peli. Harvoin enää nykyään saan samoja fiiliksiä peleistä...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    En minäkään tätä soulslikeksi kutsunut mutta combat on hyvin samanlainen. Väistöt, omanlaisensa parry, staminan hallinta jne. Siksi on...
  • Poro24
    Pitihän se käydä vilkasee miten noi uudet asetukset vaikuttaa peliin ja täytyy sanoa että tuo quality mode ei kyllä itseä paljon...
Ylös Bottom