Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• K
    Kale reacted to shamaniac's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Noista nykyajan pelien jutuista, kuten aseiden ja muiden kehityksistä tulee vain mieleen se, miten pelailtiin ihan tyytyväiseniä BF...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to pelle's post in the thread Pelimaailman oheistuotteet with Like Like.
    Erehdyin klikkaamaan puolenkuunpeleissä metroid prime 4 mainosta joka pelin sijaan näytti haussa kaikki metroid kamat ja heti osui tämä...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    En muista laitettiinko tänne tätä witcher 3 vertailua aikoinaan. Tämähän ei saanut edes switch 2 päivitystä, mutta ero on massiivinen...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Little Nightmares.
    https://www.bandainamcoent.com/news/little-nightmares-3-q-and-a "Is the upgrade from Little Nightmares to Little Nightmares Enhanced...
  • P
    PPrime vastasi viestiketjuun Hollow Knight: Silksong.
    Itellä taitaa peli jäähä kun saa tämän act2 kohta päätökseen. Paljon tullut tehtyä mitä varmaan ei tarvitsisi tähän pisteeseen asti.
  • J
    Digital Foundryn testit. Ylättäen Series X on näiden testien voittaja, se yltää lähes Pron tasoiseen suorituskykyyn jättäen perus PS5...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Juu tässä tapauksessa ehkä kuvan kanssa kauppaan kyselemään on se varmin tapa. Tosiaan itse ostin class ohlsonista varmaa just jonkun...
  • Remeded
    Remeded reacted to shamaniac's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Itse olen joskus noita led-nauhoja ja muita katsellut mutta aina ärsyttänyt se miten näitäkin myydään osina ja äkkiseltään halpa hinta...
  • VanDamScum
    VanDamScum vastasi viestiketjuun Hollow Knight: Silksong.
    Olen melko varma, että puuttuva prosentti omassa tapauksessa tulee kahdesta puuttuvasta spool fragmentista. Ainakin sen kohta on...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Little Nightmares.
    Nii oliks täs nyt joku kikka härdelli et ku ostaa tän mirror editionin tai little nightmare kolmosen vai mitä täs pitikää tehää et saa...
  • ScorpioN
    ScorpioN vastasi viestiketjuun ROG Xbox Ally ja Ally X.
    Pitäiskö tässä tulla mukana Ultimatea 3kk? Mulla ilmotti vaan et 3kk premiumia. Komee laite on kyllä. 2 tuntia päivitteli
  • Remeded
    Juu, mulla vaa hyllytilaa vähissä eikä näitä saa mitenkään nyt järkevästi nätisti. Tarkoitus ois laajentaa hyllytilaa poraamalla seinään...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Pelimaailman oheistuotteet.
    Erehdyin klikkaamaan puolenkuunpeleissä metroid prime 4 mainosta joka pelin sijaan näytti haussa kaikki metroid kamat ja heti osui tämä...
  • HideoMiyamoto
    Digital Foundryn testit. Ylättäen Series X on näiden testien voittaja, se yltää lähes Pron tasoiseen suorituskykyyn jättäen perus PS5...
  • S
    shamaniac reacted to VanDamScum's post in the thread Hollow Knight: Silksong with Like Like.
    No niin 80h kellossa ja peli läpi prosentilla 99. Kylläpä pelin parissa viihtyi hyvin ja kolmosakti tarjosi mukavasti haastetta. Taisi...
Ylös Bottom