Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
K
Kale
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Noista nykyajan pelien jutuista, kuten aseiden ja muiden kehityksistä tulee vain mieleen se, miten pelailtiin ihan tyytyväiseniä BF...
17.10.2025
HideoMiyamoto
reacted to
pelle's post
in the thread
Pelimaailman oheistuotteet
with
Like
.
Erehdyin klikkaamaan puolenkuunpeleissä metroid prime 4 mainosta joka pelin sijaan näytti haussa kaikki metroid kamat ja heti osui tämä...
17.10.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
En muista laitettiinko tänne tätä witcher 3 vertailua aikoinaan. Tämähän ei saanut edes switch 2 päivitystä, mutta ero on massiivinen...
17.10.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Little Nightmares
.
https://www.bandainamcoent.com/news/little-nightmares-3-q-and-a "Is the upgrade from Little Nightmares to Little Nightmares Enhanced...
17.10.2025
P
PPrime
vastasi viestiketjuun
Hollow Knight: Silksong
.
Itellä taitaa peli jäähä kun saa tämän act2 kohta päätökseen. Paljon tullut tehtyä mitä varmaan ei tarvitsisi tähän pisteeseen asti.
17.10.2025
J
Jogi
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina
with
Like
.
Digital Foundryn testit. Ylättäen Series X on näiden testien voittaja, se yltää lähes Pron tasoiseen suorituskykyyn jättäen perus PS5...
17.10.2025
Remeded
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Juu tässä tapauksessa ehkä kuvan kanssa kauppaan kyselemään on se varmin tapa. Tosiaan itse ostin class ohlsonista varmaa just jonkun...
17.10.2025
Remeded
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
Itse olen joskus noita led-nauhoja ja muita katsellut mutta aina ärsyttänyt se miten näitäkin myydään osina ja äkkiseltään halpa hinta...
17.10.2025
VanDamScum
vastasi viestiketjuun
.
Olen melko varma, että puuttuva prosentti omassa tapauksessa tulee kahdesta puuttuvasta spool fragmentista. Ainakin sen kohta on...
17.10.2025
Remeded
vastasi viestiketjuun
Little Nightmares
.
Nii oliks täs nyt joku kikka härdelli et ku ostaa tän mirror editionin tai little nightmare kolmosen vai mitä täs pitikää tehää et saa...
17.10.2025
ScorpioN
vastasi viestiketjuun
ROG Xbox Ally ja Ally X
.
Pitäiskö tässä tulla mukana Ultimatea 3kk? Mulla ilmotti vaan et 3kk premiumia. Komee laite on kyllä. 2 tuntia päivitteli
17.10.2025
Remeded
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Juu, mulla vaa hyllytilaa vähissä eikä näitä saa mitenkään nyt järkevästi nätisti. Tarkoitus ois laajentaa hyllytilaa poraamalla seinään...
17.10.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Pelimaailman oheistuotteet
.
Erehdyin klikkaamaan puolenkuunpeleissä metroid prime 4 mainosta joka pelin sijaan näytti haussa kaikki metroid kamat ja heti osui tämä...
17.10.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina
.
Digital Foundryn testit. Ylättäen Series X on näiden testien voittaja, se yltää lähes Pron tasoiseen suorituskykyyn jättäen perus PS5...
17.10.2025
S
shamaniac
reacted to
VanDamScum's post
in the thread
with
Like
.
No niin 80h kellossa ja peli läpi prosentilla 99. Kylläpä pelin parissa viihtyi hyvin ja kolmosakti tarjosi mukavasti haastetta. Taisi...
17.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom