Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• S
    shamaniac reacted to Doctor Pepper's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Mulla tuo julkisuus on jatkuvasti mielessä. Yleensä julkisia foorumeja lukee vähintään kymmeniä kertoja enemmän käyttäjiä kuin niihin...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    No siksi nimimerkit. Itse en ole ikinä tykännyt nykyisen somen tavasta olla joka paikassa omalla nimellä. Minulle opetettiin että...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Doctor Pepper's post in the thread Kysy mitä vain -ketju with Like Like.
    Mulla tuo julkisuus on jatkuvasti mielessä. Yleensä julkisia foorumeja lukee vähintään kymmeniä kertoja enemmän käyttäjiä kuin niihin...
  • P33RO
    Meidänkin arvosteluasteikko kääntyy typerästi Metacriticiin. Kolme tähteä = 60p. Itse pidän kolmea tähteä vielä hyvänä pelinä. Eli...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Miksi tässä nyt tartutaan vain siihen ainoaan vehkeeseen, jonka osasin nimetä? En muistanut että se on ilmeisesti heikkotehoisin mutta...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Tuleeko kenelläkään silloin tällöin mieleen että hetkinen, tämä on julkinen keskustelu alusta? Tarkoitan lähinnä sitä että aika monasti...
  • S
    Jos olisin uskonut vain arvosanoja, olisin missannut monta itselleni tärkeää peliä. Joku arvosteluissa 60 saanut peli voi iskeä itseeni...
  • S
    shamaniac reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Ihmisillä on luultavasti ihan aivoihin koodattu sellainen ominaisuus, että he näkevät asiat stereotypioiden kautta. Esim. työtön on...
  • S
    shamaniac reacted to BaDari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Tämä. Samaan aikaan jotkut tietämättömät huutelevat kuinka Suomessa on niin helppo vaan maata tekemättä mitään ja nostella vaan tukia...
  • S
    shamaniac reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Siihen menee myös ihan järjettömästi rahaa ja työresursseja, kun selvitellään turhaan ihmisten työkykyä, etteivät he pääsisi "liian...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to shamaniac's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    On tuo kyllä ihan hirveän näköinen. En ymmärrä miten kukaan kiduttaisi itseään tuota versiota pelaamalla. Ja puhun siis Switch 2:lla...
  • Wile.y
    Wile.y reacted to rap's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Sairaudet on kyllä pahinta mitä voi olla. Itsekin taistellut jo 15 vuotta selkärankareuman ja selkäydinkanavan ahtauman kanssa...
  • Wile.y
    Wile.y reacted to karpaasi's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Ei voi ottaa kuin hattua nostaa sun asenteelle ja taistelutahdolle. Vaikka ei näitä millään voi verrata, niin oma krooninen sairauteni...
  • Dragonfly
    Mähän en missään vaiheessa ole sanonut ettenkö antaisi myös niille peleille mahdollisuutta. Koko keskustelu lähti liikkeelle siitä, kun...
  • Dragonfly
    Jos olisin uskonut vain arvosanoja, olisin missannut monta itselleni tärkeää peliä. Joku arvosteluissa 60 saanut peli voi iskeä itseeni...
Ylös Bottom