Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Dark3
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
No eipä tässä muuta voi kun pelata niillä korteilla, jotka on annettu. Ei oo muita vaihtoehtoja. Kylhän tää viimeaikainen sairastelu on...
18.10.2025
janneus
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
Tuleeko kenelläkään silloin tällöin mieleen että hetkinen, tämä on julkinen keskustelu alusta? Tarkoitan lähinnä sitä että aika monasti...
18.10.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Yleinen arvosanakeskustelu - Metacritic+muut
.
90% kerroista mä en edes katso mikä pistemäärä arvostelu videon lopussa on, koska kyllä siitä videosta näkee ja kuulee onko peli omaan...
18.10.2025
S
sl4yer94
vastasi viestiketjuun
ROG Xbox Ally ja Ally X
.
Mitä tällä laitteella edes tekee tuolla premiumilla? Eikö se ole vain xboxille? Tälle sitten pc gamepass tai ultimate.
18.10.2025
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
with
Like
.
No mut kyllähän niitä alemman keskiarvon pelejäkin tulee kokeiltua, yleensä game passin tai ps plus kautta. Oma kokemus vaan on se, että...
18.10.2025
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
with
Like
.
Se että toiset tykkää ja toiset ei, varsinkin näin suurella erolla, laittaa mulle hälytyskellot soimaan aika lujaa. Mutta toki joskus se...
18.10.2025
henkka007
reacted to
Remeded's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Little Nightmare 3 Mirror edition, tässä kaikki 3 pakettia nätisti sovussa, Little nightmare trilogy collectors box set, ellei näitä...
18.10.2025
henkka007
reacted to
pelle's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Prismasta 60e On tuolla mun mielestä vieläkin kymppi liikaa hintaa, mutta paljon parempi tuo kuin se digi version 70e. Sellaselle joka...
18.10.2025
nothing
vastasi viestiketjuun
ROG Xbox Ally ja Ally X
.
Mielestäni kanssa Ultimatesta oli puhe, mutta premiumia tarjosi vain.
18.10.2025
Murdoc
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Nintendo Switch 2
with
Like
.
Miksi tässä nyt tartutaan vain siihen ainoaan vehkeeseen, jonka osasin nimetä? En muistanut että se on ilmeisesti heikkotehoisin mutta...
18.10.2025
Subi
vastasi viestiketjuun
.
No, mulla ei ole mitään syytä pelata kolmen tähden peliä, koska aika ei riitä niihin neljän ja viiden tähden peleihinkään :D tällainen...
18.10.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Viimeksi pelatut pelit
.
Juuri sen takia mä nuo kuvat otin, koska tuon paketin "orkkis" grafiikat on tavallaan jo remaster itsessään. En nyt jaksa vielä testata...
18.10.2025
T
TommiR
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Joo tuo on vaan vähä kömpelö tuota kautta tehdä. BF4 oli tosiaan aivan täydellisesti toteutettu. Oli maalitaulujakin mitä ammuskella.
18.10.2025
S
shamaniac
reacted to
P33RO's post
in the thread
with
Like
.
Meidänkin arvosteluasteikko kääntyy typerästi Metacriticiin. Kolme tähteä = 60p. Itse pidän kolmea tähteä vielä hyvänä pelinä. Eli...
18.10.2025
Strooper12
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Kysy mitä vain -ketju
with
Like
.
No siksi nimimerkit. Itse en ole ikinä tykännyt nykyisen somen tavasta olla joka paikassa omalla nimellä. Minulle opetettiin että...
18.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom