Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Nikender's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Hyvä pointti. Itse sain koodin juurikin Deluxe-versioon ja huomasin tämän saman. :D Helpotuksista huolimatta olen koittanut olla...
  • Nikender
    Nikender reacted to Ippenator's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Grindaaminenhan on mukavaa, joten Deluxe-versio on siis huonompi versio, koska siinä tulee sitten jo ylitsepääsemätön houkutus käyttää...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Ninja Gaiden 4.
    Grindaaminenhan on mukavaa, joten Deluxe-versio on siis huonompi versio, koska siinä tulee sitten jo ylitsepääsemätön houkutus käyttää...
  • Nikender
    Nikender vastasi viestiketjuun Ninja Gaiden 4.
    Hyvä pointti. Itse sain koodin juurikin Deluxe-versioon ja huomasin tämän saman. :D Helpotuksista huolimatta olen koittanut olla...
  • Nikender
    Nikender reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Kannattaa huomioida että pelin deluxe versio antaa täysin erillaisen aloitus pelikokemuksen kuin normi versio. Deluxen mukana tulee 50K...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Little Nightmares.
    Mä en vielä kolmosta ole läpi pelannut, mutta itsekin ihmettelen kritiikkiä siitä AI tekoälystä joka on ihan se sama mitä kakkosesaki...
  • Remeded
    Remeded reacted to pelle's post in the thread Little Nightmares with Like Like.
    Sain viimein aikaiseksi pelata kakkosen läpi. En edes muista kuinka monta vuotta sitten ostin xbox one version prisman alelaarista ja...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Ninja Gaiden 4.
    Kannattaa huomioida että pelin deluxe versio antaa täysin erillaisen aloitus pelikokemuksen kuin normi versio. Deluxen mukana tulee 50K...
  • wopsu
    wopsu reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Avatar: Frontiers of Pandora with Like Like.
    Pian saadaan uusi ja ehkä jopa parempi kuvakulma pelata peliä.
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Jurassic World Evolution 3.
    Tänään tipahtaa peli luukusta! Ja voi veljet kuin innoissaan olen! Yksi tämän vuoden odotetuimmista julkaisuista itselle! Todennäkösesti...
  • HideoMiyamoto
    Pian saadaan uusi ja ehkä jopa parempi kuvakulma pelata peliä.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to FleeingNevada's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Lisätään sivuhuomiona, että olipas tuuri, kun arvostelussa oli juuri vastikään käynyt Naconin mainio Revolution-ohjain Xboxille. Teki...
  • RnThaPLn
    RnThaPLn reacted to MarcheM's post in the thread Pokémon Legends: Z-A with Like Like.
    Tulet kyseisen pelin ketjuun haukkumaan pelin lyttyyn täysin pelaamatta peliä, haukut siitä tykkäävät tyhmiksi ja kutsut peliä...
  • Mossy
    Mossy reacted to Nikender's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Go Joonatan! Allekirjoittaneella on myös arvio työn alla, mutta aikatauluista ja muuttujista johtuen se ei nyt tällä kertaa embargoon...
  • T
    Traveller vastasi viestiketjuun ROG Xbox Ally ja Ally X.
    Kaipa ihmiset näkee tuossa mitä haluaa itselle kyllä välittyi fiilis että sitä uutta rautaa halutaan tehdä ja pistää markkinoille.
Ylös Bottom