Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• C
    Jos täältä löytyy pleikkarilla bäfän pelaajia niin voisi lisäillä gamertageja ni sais vähän porukkaa kasaan. Tuskin löytyy enään...
    • battlefield-6-reveal-trailer-thumbnail.jpg.adapt.crop16x9.575p.jpg
  • C
    Chilldude vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Löytyykö täältä bäfä 6 squadiin peli seuraa. Aikoinaan tällä foorumilla pelasin klaanissa bf3. Ei jaksais noita randomeita vaan joka...
  • P
    Tämä muuten maksaa vaan vitosen jos on jo ostanut ekan switchin version. Yhden arvostelun mukaan myös ekan version tallennuksen voi...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Jurassic World Evolution 3.
    Alan itsekin kohta innostumaan tämän höpötyksesi myötä! :D Minä ja poikani olemme molemmat kovia dino-faneja, joten tämä voisi kyllä...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to wopsu's post in the thread Jurassic World Evolution 3 with Like Like.
    Tänään tipahtaa peli luukusta! Ja voi veljet kuin innoissaan olen! Yksi tämän vuoden odotetuimmista julkaisuista itselle! Todennäkösesti...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to wopsu's post in the thread Jurassic World Evolution 3 with Like Like.
    > Nimi: Jurassic World Evolution 3 Kehittäjä: Frontier Developments Julkaisija: Frontier Developments Alustat: PlayStation 5, Windows...
  • Ac3way
    Ihan ymmärrettävää että kaikkea ei ehdi pelata ja pitää tavalla tai toisella valikoida. Itsellä mennyt niin että pitkät pelit jää...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun God Of War: Ragnarök.
    Tuo käyttämäsi muoto tosiaan sotki sen, miten ymmärsin kirjoituksesi. Se MINÄ sieltä nimenomaan uupui, ja kun kirjoitit, että ”Jos...
  • A
    aild vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Voi prkl! :(
  • Ippenator
    Ippenator reacted to J.Sunderland's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Tämän ongelman lisäksi myös The Outer Worlds 2 on itselleni henkilökohtainen haaste myös horisontissa, nimittäin se taitaa mennä ensin...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to templar's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Hyvältä näyttää ja varmasti pätevä peli kyseessä mutta kuten muillakin näyttäisi olevan "ongelmana" niin ei ole nyt aikaa ottaa uutta...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Dragonfly's post in the thread Ninja Gaiden 4 with Like Like.
    Saakeli kun on niin monta peliä kesken. :D Ei yllättänyt, että tämäkin on ilmeisen mainio, koska siltähän se on näyttänyt. Jos nyt...
  • L
    Lordi Pohjola reacted to Nosferatu's post in the thread Avatar: Frontiers of Pandora with Like Like.
    Toivottavasti päivittävät PSSR:än samalla, kun nyt on aiva järkyttävää "shimmeringiä" ruohikossa.
  • pelle
    Tämä muuten maksaa vaan vitosen jos on jo ostanut ekan switchin version. Yhden arvostelun mukaan myös ekan version tallennuksen voi...
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Siis ongelma ei mulla ollut edes 47gt päivitys koska netti on nopea. Ongelma oli se että pelasin siis kampanjaa pari kk taaksepäin. Nyt...
Ylös Bottom