Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
al56897
vastasi viestiketjuun
Metroid Prime 4: Beyond
.
Metroid Prime remastered oli kyllä loistava. Mikään fani en ole ja 1 jäi aikanaan cubella pelaamatta...itse olen käsittänyt niin, että 4...
04.12.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
On samojen tekijöiden kuin Quantum Error. Odottelisin aika rauhassa arvosteluja ja hinnanalennuksia, jos laatu on yhtään samankaltaista...
04.12.2025
Strooper12
reacted to
Juri's post
in the thread
Yleinen politiikkaketju
with
Like
.
Olin itse aikoinaan töissä henkilöstöravintoloissa, jossa asiakkaita oli lähes 900 hyvinä päivinä. Nykyään hyvä, jos asiakkaita on edes...
04.12.2025
Nikender
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
with
Like
.
Nyt on vähän enempi pelattu ja sain juuri Viola puvun joka on kyllä ihan hemmetin tyylikäs, sekä tietenkin itse Violan jolla ehdin ajaa...
04.12.2025
wopsu
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Code Violetista ei ole täällä pahemmin vissiin höpötelty, ite olen hyvin kiinnostunut lähinnä tässä olevien dinojen takia. Mutta mitä...
04.12.2025
wopsu
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Aika härski arc raiders kopio tää mikä tuli psplussaan nyt, Synduality: Echo of Ada :D Mene kentälle, on safepocketit, menetät lootit...
04.12.2025
Jaakkimo
vastasi viestiketjuun
Helldivers 2
.
Helldivers-leffa tulossa ohjaajanaan ei-pelaaja Justin Lin...
04.12.2025
Juri
vastasi viestiketjuun
Yleinen politiikkaketju
.
Olin itse aikoinaan töissä henkilöstöravintoloissa, jossa asiakkaita oli lähes 900 hyvinä päivinä. Nykyään hyvä, jos asiakkaita on edes...
04.12.2025
Jaakkimo
aloitti viestiketjun
Eeppinen yhteistyöräiskintä Helldivers taipuu elokuvaksi – projektiin kiinnitetty ohjaaja ei ole pelaaja laisinkaan
osiossa
KonsoliFIN
.
Helldivers on taipumassa leffaksi, onpa projektin peräsimeen kiinnitetty jo ohjaajakin. Sony Picutresin ja PlayStation Productionsin...
04.12.2025
Hulikopteri
reacted to
Darks's post
in the thread
MindsEye
with
Like
.
7h nyt takana ja 2/3 pelistä pelattuna. Pakko sanoa yllätyksekseni, että olen kyllä tykännyt. Tarina kiinnostaa kovasti ja etenee...
04.12.2025
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Yleinen politiikkaketju
.
Tänne roskakeskustelun viemäriin tämmöinen tällä kertaa...
04.12.2025
D
Darks
vastasi viestiketjuun
.
Yllättävän ristiriitainen vastaanotto. Eli ilmeisesti fanit varmasti tykkäävät kovasti, mutta ei välttämättä iske pertti peruspelaajalle...
04.12.2025
D
Darks
reacted to
Qwerty1's post
in the thread
MindsEye
with
Like
.
Tämä täytyy varmaan sit hommata, kiinnostanut kyllä alusta asti muttakun haukuttiin niin paskaksi jäi sitten täyteen hintaan ostamatta...
04.12.2025
Strooper12
reacted to
JTahti's post
in the thread
Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä
with
Like
.
Far: Changing Tides (PS5)
04.12.2025
ramse
reacted to
Larzi's post
in the thread
Gran Turismo 7
with
Like
.
Nostetaan nyt esille vielä... Tiedoksi niille, joilla ei ole kaikkia invitaatiopirssejä, tai niille jotka haluaisivat ostaa useamman...
04.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom