Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Remeded
vastasi viestiketjuun
S.T.A.L.K.E.R. 2
.
Liha on heikko, jo pari päivää ollut semmonen meininki kuinka tämä stalker 2 vyöhyke kutsuu minua, niin pitihän tämä nyt...
06.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Se on tuon linkkaamani jutun perusteella että työntekijät haluavat sen myytävän.
06.12.2025
Dragonfly
reacted to
Deauxnim's post
in the thread
with
Like
.
Ei mielestäni enää hiuksien halkomista korjata, että tuon huhun mukaan firman johto haluaa myydä sen, mikä on huomattavasti parempi asia...
06.12.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
Dead Space 4 olisi jotain aivan mahtavaa.
06.12.2025
R2zapiN
vastasi viestiketjuun
Metroid Prime 4: Beyond
.
Tossa @pelle laitto edellisellä sivulla hyvän vertailuvideon, grafiikat ymmärettävästi rujommat ykkösellä, mutta fps on tasainen ja...
06.12.2025
Ippenator
reacted to
wopsu's post
in the thread
Indiepelit yleisesti
with
Like
.
Oon täydellisessä koukussa tähän tällä hetkellä, ainoo peli mikä on tänä vuonna saanu samanlaisen koukun oli Death Stranding 2. Enpä...
06.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
Joillekkin ehkä tuttu striimeri Markiplier on itse rahoittanut elokuvan ja on näyttelijä, vaikuttaa trailerin perusteella yllättävän...
06.12.2025
Ippenator
reacted to
Retski's post
in the thread
Arc Raiders
with
Like
.
Mulle ei ole kyllä oikein auennut mistä tämä hirveä hehkutus tätä peliä kohtaan kumpuaa. Ihan ok peli, ja hyvin tehty, mutta mikäli...
06.12.2025
Retski
vastasi viestiketjuun
Arc Raiders
.
Mulle ei ole kyllä oikein auennut mistä tämä hirveä hehkutus tätä peliä kohtaan kumpuaa. Ihan ok peli, ja hyvin tehty, mutta mikäli...
06.12.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Huhujen mukaan EA:n työntekijät haluavat että Dead Space myydään pois. Dead Space 1 remake oli loistava, mutta tuskin saadaan uutta...
06.12.2025
Hulikopteri
reacted to
Kokisvirta's post
in the thread
GOTY: Vuoden peli 2025 - kerro omat valintasi
with
Like
.
Hyvä pelivuosi oli tämäkin, ei siitä mihinkään pääse. Muutamia varmoja hittejä jatko-osien muodossa, mutta myös mukavia ylläreitä...
06.12.2025
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Ei kannata jättää kumpaakaan noista pelaamatta pelikaverien puutteen vuoksi. Itse pelaan Hunttia 100% yksin, koska kaverini eivät ole...
06.12.2025
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Yllättävä käänne tapahtui. Olen nyt pari kolme vuotta pelannut vain konsoleilla, mutta nyt tuli hankittua PC. Eikä mikä tahansa PC, vaan...
06.12.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Gran Turismo 7
.
Joo on se pause ratkaisu jos haluaa omistaa kaiken ajan pelkästään yhdelle kisalle. Yksikin tyyppi kirjoitti kuinka sillä menisi...
06.12.2025
Murdoc
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Vaikka liittyykin osittain Arc Raidersiin, niin siirrän varmuuden vuoksi keskustelun peligenreistä tänne. Kyllä tässä varmaan on...
06.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom