Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Remeded
reacted to
pelle's post
in the thread
Tomb Raider: Legacy of Atlantis
with
Like
.
Pöh ja pah. Shadow on koko sarjan paras ihan helposti.
13.12.2025
Remeded
reacted to
Koalitio's post
in the thread
Clair Obscur: Expedition 33
with
Like
.
Täytyy tähän sanoa, että olen itse oikeastaan niin täysin eri mieltä kuin voi olla. Jos jotain adjektiiveja tästä pelistä pitäisi...
13.12.2025
Koalitio
reacted to
Huttu's post
in the thread
Red Dead Redemption
with
Like
.
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä On kyllä muuten tosi hieno detaili kun just tekee niin kuin Foeman mainitsi...
13.12.2025
Koalitio
reacted to
Foeman's post
in the thread
Red Dead Redemption
with
Like
.
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä Todellakin. Mainitsin tästä jo edellisellä sivulla mutta kyseessä on kyllä...
13.12.2025
Koalitio
vastasi viestiketjuun
.
Täytyy tähän sanoa, että olen itse oikeastaan niin täysin eri mieltä kuin voi olla. Jos jotain adjektiiveja tästä pelistä pitäisi...
13.12.2025
Koalitio
reacted to
Pellaaja97's post
in the thread
with
Like
.
Itsellä taas tuo dodge/parry mekaniikka on yksi syistä miksi pidän pelistä. Tämä luo tavallaan lisä elementin tuohon hahmokehitykseen...
13.12.2025
P
Pellaaja97
vastasi viestiketjuun
.
Itsellä taas tuo dodge/parry mekaniikka on yksi syistä miksi pidän pelistä. Tämä luo tavallaan lisä elementin tuohon hahmokehitykseen...
13.12.2025
Subi
reacted to
Ippenator's post
in the thread
with
Like
.
Itse asiassa Kingdom Come Deliverance 2 on ensimmäinen peli, jossa parry mekaniikan hyväksyn ja ymmärränkin, kun se on toteutettu niin...
13.12.2025
karpaasi
reacted to
JTahti's post
in the thread
GOTY: Vuoden peli 2025 - kerro omat valintasi
with
Like
.
Clair on saanut nyt niin paljon suitsutusta, että täytyy miettiä jos sen ottaisi alkuvuonna peluutukseen. Nythän se sai sen super...
13.12.2025
Ippenator
vastasi viestiketjuun
.
Itse asiassa Kingdom Come Deliverance 2 on ensimmäinen peli, jossa parry mekaniikan hyväksyn ja ymmärränkin, kun se on toteutettu niin...
13.12.2025
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
with
Like
.
Minua ei tässä sinänsä parry haitannut perus pelin aikana, tosin en ole niin paljon sitä vastaan yleisestikään kuin sinä, mutta...
13.12.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
Amiibot
.
Ajattelin ostaa viola amiibon, mutta sitä ennen täytyy ottaa selvää miten sen saa siitä jalustasta irti. Olis nintendo voinut tehdä...
13.12.2025
Subi
vastasi viestiketjuun
.
Minua ei tässä sinänsä parry haitannut perus pelin aikana, tosin en ole niin paljon sitä vastaan yleisestikään kuin sinä, mutta...
13.12.2025
K
Kimmo72
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Lienee kyse Asteroids pelistä?
13.12.2025
Ippenator
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
Lost Records: Bloom & Rage
with
Like
.
Tulipa pelattua Game passin kautta läpi. Just sopiva peli sen kautta pelattavaksi. Tarinavetoinen peli missä tarina ei vaan lähde...
13.12.2025
Foorumi
Uudet
Bottom