Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• D
    Darks vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Ei tuo ollut mikään etsimällä etsitty vika vaan pisti silmään pahasti pelatessa. Sitten oli pakko testata toista versioo että onko pelin...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to MarcheM's post in the thread Digimon Story: Time Stranger with Like Like.
    Heinäkuussa tämäkin tukee molemmille Switcheille. Aika yllättävää että edes pyörii ekalla kun muut konsolijulkaisut ovat olleet 30fps...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Pajavasara's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Täytyy sanoa etten taida edes olla kuullut Tiger Williamsista, vaikka oletin tietäväni suht paljon nippelitietoa entisaikojen...
  • BaDari
    BaDari reacted to JTahti's post in the thread Mikä kirja on luettavana nyt? with Like Like.
    Nyt on luettavana Varhaiskristilliset lapsuusevankeliumit. Kyseessä on tuore suomennos vanhoista uskonnollisista teksteistä, joita ei...
  • HideoMiyamoto
    Jos tulee ja pyörii hyvin niin sit lähtee ostoskoriin paljon nopeammin.
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to IlpoNuokko's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    NYT! Vaikeusaste on näin alussa vielä hakusessa. Pisteiden perusteella ensimmäinen visa oli hieman helpompi kuin tämä toinen. Tästä...
  • Pajavasara
    Pajavasara vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Täytyy sanoa etten taida edes olla kuullut Tiger Williamsista, vaikka oletin tietäväni suht paljon nippelitietoa entisaikojen...
  • P
    Pohjola vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Tuo on varma tapa tappaa peli-ilo. Mutta jokainen tavallaan.
  • P
    Omasta mielestä yksi parhaimmista PartneriDirecteistä mitä olen nähnyt. Isoja AAA 3rdparty pelejä kauhea kasa. The iisakki näyttää ihan...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    No niinpä niin. miten mies ei edes tullut mieleeni. mutta oli Hunterkin kova tekemään :D Näkee naamastakin että on vähän kolhuja tullut...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Digimon Story: Time Stranger.
    Heinäkuussa tämäkin tukee molemmille Switcheille. Aika yllättävää että edes pyörii ekalla kun muut konsolijulkaisut ovat olleet 30fps...
  • D
    DestiZ reacted to Huttu's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Menny varmaan ohitse vaan, kuulostaa hyvältä jos tommonen boardi olemassa. Mä olin viel siinä miten viime vuoden puolella sulla oli...
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    juu tuolla mä oon ollut hyvin aktiivinen aikalailla kokoajan et tehny semmoista näkymätöntä verkostointi työtä ja siitä olen erittäin...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Esittelisit sitä osaamistasi edes KERRAN täälläkin…
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Menny varmaan ohitse vaan, kuulostaa hyvältä jos tommonen boardi olemassa. Mä olin viel siinä miten viime vuoden puolella sulla oli...
Ylös Bottom