Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jonza85
    Jonza85 reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Ressat tai ylipäänsä kauhupelit menis fiilis jos ne olis jotain 50-100h eepoksia, eihän semmosta kukaan jaksais. Resident evilit on aina...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Nyt veikkaan että Gracen osuus on taputeltu aikalailla ja Herra S Kennedy jatkaa tästä. Tähän mennessä ollut erinomainen peli, se...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Ressat tai ylipäänsä kauhupelit menis fiilis jos ne olis jotain 50-100h eepoksia, eihän semmosta kukaan jaksais. Resident evilit on aina...
  • Renebauman
    Renebauman reacted to Darks's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Oon siinä ihan samaa mieltä että jos säätämistä inhoaa niin pc ei ole oikea valinta. Itse nörttinä tykkään siitä säätämisestä ja siitä...
  • Renebauman
    Renebauman reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Jätän tämän vain tähän ;) itse harrastan tota harmillisen paljon myös, tuttu tunne.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Remeded's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
  • Remeded
    Remeded reacted to Jirza's post in the thread Resident Evil Requiem with Love Love.
    80€ on aivan naurettava hinta pelistä kuin pelistä, jota kenenkään itseään (ja lompakkoaan) kunniottavan pelaajan ei pitäisi...
  • Remeded
    Remeded reacted to Murdoc's post in the thread Resident Evil Requiem with Haha Haha.
    Odota vaan aleja, ihan yliarvostettu… Menis takas pelaan…
  • BaDari
    BaDari reacted to koomikko's post in the thread Banishers: Ghosts of New Eden with Like Like.
    Ajoin nyt pelin maaliin varmaan vähän turhan aikaisin 30 pelikellotunnin kohdalla. Kummitustapauksia jäi selvittämättä kymmenkunta ja...
  • T
    templar reacted to Deauxnim's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Erittäin hyvin sanottu. Tuo venyttäminen, vanuttaminen ja jonninjoutavan tauhkan lisääminen pelien paisuttamiseksi on yksi aikamme...
  • T
    templar reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Tämä vahvasti. Sekin vielä, kun pasauttaa rellukalla zombia, niin se tuntuu omissa pakaroissa asti :D
  • D
    Darks reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Samaa mieltä. Siksi Ressat ovat nykyään minun lemppareita. Niissä on myös enemmän tunteja sisällä, kuin jossain avoimen maailman peleissä.
  • TT-2k
    Suomalaista tekoa oleva vähän erikoisempi kävelysimulaattori POOLS lähtee nyt pikkurahalla. Plus-jäsenille hinta on alle 7 euroa, muille...
  • T
    TommiR reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Samaa mieltä. Siksi Ressat ovat nykyään minun lemppareita. Niissä on myös enemmän tunteja sisällä, kuin jossain avoimen maailman peleissä.
Ylös Bottom