Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
En tiedä kävikö tässä kuitenkin se mitä pelkäsin kun tiesin leonin olevan mukana. Noo katsotaan, pelin "toinen" osio ei ole vielä...
Sunnuntai klo 07:21
rap
vastasi viestiketjuun
Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)
.
Powerwash Simulator 2 seuraava dlc Adventure Time julkaistaan 9. huhtikuuta. Ei mikään kaikkei kiinnostavin näytä olevan mutta tulee se...
Sunnuntai klo 07:06
Renebauman
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Itse en ikinä mikään sarjan fani ole ollut. Mukavia lyhyitä ja hyviä välipaloja nämä ovat olleet. Tämäkin kaverin mukaan noin 10tunnin...
Sunnuntai klo 06:47
rap
vastasi viestiketjuun
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
.
Mulla ei ole ollut kuukausiin passia käytössä kun pelit ei joko kiinnosta tai ne on pelattu jo muualla. Seuraavan kerran pc passi tulee...
Sunnuntai klo 06:29
F
feogla
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Mitä nyt itse on tullut pelattua, niin kyllä olen tavallaan jumittanut jossain "puzzleissa".Toki, en ole ikinä ollut hyvä puzzlejen...
Sunnuntai klo 05:33
Pajavasara
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Laatusarjat televisiossa ja muualla
with
Like
.
Kyllähän tuo kuva on kuin suoraan Scary Movie 6 kuvauksista. Tykkään kratoksen näyttelijästä, tehnyt hyviä rooleja aiemmin, mutta hänen...
Sunnuntai klo 01:31
I
Ihmehulttio
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Harmi, että tuokin hieno kokoelma on pitänyt pilata kokonaisvaltaisella digitaalisuudella. Se on ikävä kyllä sitä ns. nykyaikaa. :(
Sunnuntai klo 00:35
BaDari
reacted to
DarkAges's post
in the thread
with
Like
.
Musta taas näytti siltä ku Kratos olis paskalla. Darri näyttelee Thoria, niin en keksis sopivampaa tyyppiä siihen rooliin. Vatsakas ja...
Sunnuntai klo 00:33
BaDari
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Kyllähän tuo kuva on kuin suoraan Scary Movie 6 kuvauksista. Tykkään kratoksen näyttelijästä, tehnyt hyviä rooleja aiemmin, mutta hänen...
Sunnuntai klo 00:32
BaDari
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
with
Like
.
Mulla kyllä jää taas game pass tauolle. Jonkin verran jaksoin pelata 3+1 kuukauden aikana, mutta säästän kyllä loput hankitut koodilaput...
Sunnuntai klo 00:32
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
.
Sunnuntai klo 00:02
TeRm0z
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Mitä nyt itse on tullut pelattua, niin kyllä olen tavallaan jumittanut jossain "puzzleissa".Toki, en ole ikinä ollut hyvä puzzlejen...
Lauantai klo 22:49
Remeded
reacted to
Ananas's post
in the thread
Blue Prince
with
Wow
.
Ilman nettiä tämän läpäisyyn meni yhden kaverin kanssa yli 200 tuntia. Pelissä on paljon enemmän asioita mitä kymmenen tai sadan tunnin...
Lauantai klo 22:30
Remeded
reacted to
Lordi Pohjola's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Wow
.
Tänään tuli päivitettyä vajaat 5v vanha Lg C1 55 Gigantin tarjouksesta Lg C5 65. On kyllä viimeisen päälle telkkari.
Lauantai klo 22:20
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Lauantai klo 22:04
Foorumi
Uudet
Bottom