Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Dragonfly
reacted to
Jirza's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Kun oliskin vaan 10€ hintaeroa digin ja fyysisen välillä... Esim. juuri julkaistu Resident Evil Requiem maksaa PS Storessa 79,90€ ja mä...
15.03.2026
D
Darks
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
PC versio on aivan jumalattoman upea, varsinkin jos saa kaikki nvidian herkut käyttöön, eli high end PC:llä ja high end GPU:lla
15.03.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
.
Kun oliskin vaan 10€ hintaeroa digin ja fyysisen välillä... Esim. juuri julkaistu Resident Evil Requiem maksaa PS Storessa 79,90€ ja mä...
15.03.2026
P
Pellaaja97
vastasi viestiketjuun
Battlefield 6
.
Minusta se on ihan normaalia työelämää, kun tällainen massiivinen projekti saadaan valmiiksi, niin kaikille tekijöille ei enää ole...
15.03.2026
P
Pellaaja97
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
https://www.nytimes.com/2026/03/12/business/universal-studios-movie-theaters-exclusive-streaming.html Universal kasvattaa elokuviensa...
15.03.2026
Ac3way
reacted to
Subi's post
in the thread
with
Like
.
Mä olen ostanut pelit jo vuosia pelkästään diginä ihan vaan sen takia ettei tartte keräillä niitä koko olkkaria täyteen eikä myöskään...
15.03.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Greedfall
.
Sama kävi itsellä, maailma ja tarina iski lujaa. Ja sitten vielä tykkäsin vaihteluna siitä yksinkertaisesta ja vähän kehnosta...
15.03.2026
Murdoc
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Menihän se läpi PC:llä. Pelin sisäinen kello näyttikin 12h. Kuitenkin oli juuri sopivan mittainen pläjäys. Tarina alkaa siitä, kun...
15.03.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
.
Mä olen ostanut pelit jo vuosia pelkästään diginä ihan vaan sen takia ettei tartte keräillä niitä koko olkkaria täyteen eikä myöskään...
15.03.2026
rap
vastasi viestiketjuun
Ärsyttävät asiat
.
Youtuben mainokset on kyllä nykyään niin ärsyttäviä. Niitä tulee tyyliin viiden minuutin välein...
15.03.2026
Ac3way
reacted to
BaDari's post
in the thread
Greedfall
with
Like
.
Harmi. Ensimmäinen osa oli mielestäni loistava. Se maailma ja tarina koukutti itseni täysin.
15.03.2026
Ac3way
reacted to
JTahti's post
in the thread
Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä
with
Like
.
Shadow of the Tomb Raider (PS4/PS5, performance mode, tammikuu 2021 plussapeli)
15.03.2026
Jonza85
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Menihän se läpi PC:llä. Pelin sisäinen kello näyttikin 12h. Kuitenkin oli juuri sopivan mittainen pläjäys. Tarina alkaa siitä, kun...
15.03.2026
Ac3way
reacted to
feogla's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
En huomannut tätä The Legend of Californiaa mainitun täällä vielä. Eli online-länkkäripeli. En itse pelaa käytännössä lainkaan...
15.03.2026
Ac3way
reacted to
rap's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
#Drive Rally tulossa konsoleille 18. kesäkuuta. Näyttää että PS5 ja Switch fyysinen Special Edition tulossa. Uusi rallipeli kiinnostaa...
15.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom