Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
HideoMiyamoto
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
PC-pelaaminen
with
Like
.
Ihan hirveä tuo on. Onneksi ei toimi DLSS RE9:ssä, niin ei tarvitse laittaa sitä :D
17.03.2026
BaDari
reacted to
pelle's post
in the thread
PC-pelaaminen
with
Like
.
Meinasin itsekin kirjoittaa, että on se hurja kun lisää meikitkin muijan naamaan :D
17.03.2026
BaDari
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
PC-pelaaminen
with
Like
.
Näyttää ihan hirveältä tuo DLSS5. AI Instagram filtteri naaman päälle ja jengi on ihan mehuissaan. Tulevaisuus näyttää synkältä.
17.03.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
PC-pelaaminen
.
Ihan hirveä tuo on. Onneksi ei toimi DLSS RE9:ssä, niin ei tarvitse laittaa sitä :D
17.03.2026
Hulikopteri
reacted to
Sam Ruff's post
in the thread
PC-pelaaminen
with
Haha
.
Vähän liian aikainen aprillipila.
17.03.2026
wopsu
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Ollut tutkan alla jo vähän pidempään tämä. Näyttää yhä enemmän ja enemmän että vois vaikka ostaa julkkarissa :) Näyttää just...
17.03.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mulle tää on vuosikausiin peli minkä ostin ennen arvioita, joka vähän jännittää :D Mutta nähdyn perusteella on kova luotto että tulen...
17.03.2026
koomikko
vastasi viestiketjuun
PS5-päivitykset
.
Kävin jo malttamattomana näin heti aamutuimaan tarkistamassa vieläkö Dragon's Dogma 2:sen puskat värisevät. Ja värisiväthän ne. Itse...
17.03.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
Nyt oli tullut itselle päivitys ja löytyy enhance PSSR imaqe quality nappula video output valikosta. Myöhemmin testejä kun nyt pitää...
17.03.2026
Ulukai
reacted to
shamaniac's post
in the thread
The Plucky Squire
with
Like
.
Jonesin Indiana meinasi ryöstää hautojen lisäksi ajan myös Plucky Squirelta mutta pakotin itseni tämänkin pelaamaan loppuun. Loppua...
17.03.2026
Strooper12
reacted to
Subi's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
No mut en mä niitä siltikään halua :D Hintaeroakin kaventaa vielä postimaksut, kun ei mulla arkiajossa ole mitään kivijalkaa mistä niitä...
17.03.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switch 2
.
Esimerkki kuvat Xenoblade 2:sta pelattuna Switch 2 käsikonsolitilassa ennen ja jälkeen päivityksen.
17.03.2026
Jartza72
vastasi viestiketjuun
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
.
Itse olen jo tovin siirtänyt tätä fyysisten keräilyä/ostamista enemmän vanhempiin xbox 360/ps3/nintendo switch aikaisiin ja sitä...
17.03.2026
Juri
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Haha. :D Jo ennen trophyja alkuperäiselle pleikkarilla pelasin ekan Tomb Raiderin pelkillä oletuspyssyillä ja käyttämättä juurikaan...
17.03.2026
Juri
vastasi viestiketjuun
Viimeksi pelatut pelit
.
No Anniversaryssa tuo ampuminen ei ole ihan samanlaista kuin alkuperäisessä. Tässä viholliset käyttäytyy täysin eri tavalla. Melkein...
17.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom