Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Marauder
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Arvostelut ovat niin ristiriidassa, että lisää halua kokea itse mikä peli tämä oikeasti on, mutta järki sanoo pysyä kaukana tästä...
19.03.2026
Q
Qwerty1
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Huhhuh, Parasta sitten Mass Effectin näyttää aivan törkeän hyvältä, nyt kun saatiin ensimmäinen virallinen gameplay first look, todella...
19.03.2026
JLunen
reacted to
pelle's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Haha
.
Taas tämmöstä paskaa mun facebook syötteessä. Mulle tulee tunne, että näitä generoi tekoäly käyttämällä toista tekoälyä tai jtn sillä...
19.03.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
The Last Of Us Part I - Sienipäät PS5:lle ja PC:lle
.
Olen varmaan hullu, mutta aloitin pelin vaikeimmalla. Edellisestä pelikerrasta on myös sen verran aikaa, joten ihan kaikkea ei muista...
19.03.2026
JLunen
reacted to
DestiZ's post
in the thread
with
Like
.
Huhhuh, Parasta sitten Mass Effectin näyttää aivan törkeän hyvältä, nyt kun saatiin ensimmäinen virallinen gameplay first look, todella...
19.03.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Noniin, sanoinhan että jinxasit ylipositiivisilla odotuksillasi o_O Pelikoodin sain ilmaiseksi niin kokeiluunhan tämä menee tietysti...
19.03.2026
rap
vastasi viestiketjuun
.
Tämä on ostoslistalla mutta mitä tästä videoita nähnyt niin ei oikein säväytä. Ei herätä yhtään mielenkiintoa. Sama viikon päästä...
19.03.2026
Pajavasara
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Vastasin jo! :)
19.03.2026
Kirai
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Ehkä vähän alemmas meni revikoiden keskiarvo mitä odotin, mutta ei se juurikaan itseä haittaa. Ei yllätä, et peli jakaa mielipiteitä...
19.03.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Kyllä tämä varovaisesti kiinnostaa. En ole yhtään arvostelua vielä itse katsonut, mutta jos ne syyt miksei tämä ole 90 pisteen peli ovat...
19.03.2026
Ac3way
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tullut nyt katseltua nyt useita rewikoita tässä läpi yön launchiin 20 tuntia niin varmaan saatan ens yönä jo ottaa pienet maistiaiset...
19.03.2026
D
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Tullut nyt katseltua nyt useita rewikoita tässä läpi yön launchiin 20 tuntia niin varmaan saatan ens yönä jo ottaa pienet maistiaiset...
19.03.2026
Remeded
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Itse olen jo tovin siirtänyt tätä fyysisten keräilyä/ostamista enemmän vanhempiin xbox 360/ps3/nintendo switch aikaisiin ja sitä...
19.03.2026
Remeded
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Wow
.
Näinhän tuo on ja tuon ostinkin peli käyttöön, jotta tuohon mainitsemaasi julkaisussa ostettuun 60 GB "plösöön" (joka on nyt ollut...
19.03.2026
I
Ihmehulttio
reacted to
stammy's post
in the thread
PC-käsikonsolit, Steam Deck, ROG Xbox Allyt ja muut vastaavat
with
Like
.
Mitäs mitäs, viikko Xbox Allya takana. Täytyy kyllä sanoa, että olen erittäin tyytyväinen vehkeeseen. Ehkä suurin intohimo on...
19.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom