Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ac3way
    Ac3way reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Alku oli nihkee, hdr iha metässä, epäilykset heräs, heti isoon kylään jossa dippaili ääh.. NYT kun 5h takana ja koko maailma edessä ni...
  • Kivijalka
    Kivijalka reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Love Love.
    Mä itseasias nyrkkeilin yksiä bandiitteja vastaa ku unohin et olin laittanu miekan veke, toimi se niinki, oli hauskaa mätkimistä ja...
  • fader
    fader vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Kai sitä sitten minäkin kerta muut.. :D Kuten täällä joku aiemmin sanoi, niin hypätään tähän hype-junaan kun aikaisemmin keväällä...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mä itseasias nyrkkeilin yksiä bandiitteja vastaa ku unohin et olin laittanu miekan veke, toimi se niinki, oli hauskaa mätkimistä ja...
  • wopsu
    wopsu reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Itseäni kiinnostaa kovin tehdä pelihahmo joka erikoistuu nyrkkitappeluun, ilmeisesti sellainen on aivan mahdollista toteuttaa tässä...
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Itseäni kiinnostaa kovin tehdä pelihahmo joka erikoistuu nyrkkitappeluun, ilmeisesti sellainen on aivan mahdollista toteuttaa tässä...
  • wopsu
    wopsu reacted to P33RO's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Sivuston arvio on nyt ulkona...
  • P33RO
    P33RO vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Sivuston arvio on nyt ulkona...
  • R
    ripulipamaus vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Aamulla ehdin muutaman tunnin pelata ennenkuin piti lähteä töissä käymään. Mitään en pysty siis vielä sanomaan onko peli hyvä vai ei...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Repesin tolle tarinalle. :D Suosiolla luin kun tarina tässä kuulemma on vähä mitä on, ilmeisesti se budjetti tosiaan mennyt siihen...
  • fader
    fader reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Alku oli nihkee, hdr iha metässä, epäilykset heräs, heti isoon kylään jossa dippaili ääh.. NYT kun 5h takana ja koko maailma edessä ni...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • Sensenoi
    Crimson Desertin kehitystyö on ollut värikäs. Työstön alkuvaiheessa teoksesta kaavailtiin moninpeliä edeltäjänsä Black Desertin tapaan...
  • BaDari
    BaDari reacted to Jonza85's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Ja sitten on niitä teiden ritareita jotka eivät käytä vilkkua. Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja kun on vakava masennus alla...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to Koalitio's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Ei se millä liikkuu, vaan se miten liikkuu. Itsekin ajokortin omistan, mutta autoa minulla ei ole koskaan ollut, niin kaikki matkani...
Ylös Bottom