Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Poro24
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Alan Wake II
with
Like
.
Uusi PSSR päivitys on massiivinen parannus alkuperäiseen verrattuna.
20.03.2026
H
Huttu
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Varmasti vaikuttaa pelityyli ja jos vähä on käryä mitä peli ajattelee, oon aika usein ihmeissää muiden bugeista ku itellä ei ole mitään...
20.03.2026
F
feogla
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Antaa tulla pojat ja tytöt, kertokaa mistä tää peli on tehty vai onko tehty yhtään mistään!
20.03.2026
Jonza85
reacted to
Ac3way's post
in the thread
Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista
with
Like
.
Ei ollut mitään driftiä. Se oli vaan sitten joku bugi NMS:ssä, että lähti kamera itse pyörimään. Hyvä niin, vielä ollaan drift vapaa!
20.03.2026
Jonza85
reacted to
Koalitio's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Ei se millä liikkuu, vaan se miten liikkuu. Itsekin ajokortin omistan, mutta autoa minulla ei ole koskaan ollut, niin kaikki matkani...
20.03.2026
Koalitio
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Ei se millä liikkuu, vaan se miten liikkuu. Itsekin ajokortin omistan, mutta autoa minulla ei ole koskaan ollut, niin kaikki matkani...
20.03.2026
Jonza85
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Varmasti vaikuttaa pelityyli ja jos vähä on käryä mitä peli ajattelee, oon aika usein ihmeissää muiden bugeista ku itellä ei ole mitään...
20.03.2026
Tarja_pk
aloitti viestiketjun
Netflixin Assassin’s Creed -sarja käyntiin – kuvaukset alkoivat ja näyttelijäkaarti julki
osiossa
KonsoliFIN
.
Ubisoft vahvistaa Netflixin Assassin’s Creed -sarjan aloittaneen kuvaukset. Mukana nähdään nimekäs kansainvälinen näyttelijäkaarti...
20.03.2026
Strooper12
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
20.03.2026
Jartza72
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Ja sitten on niitä teiden ritareita jotka eivät käytä vilkkua. Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja kun on vakava masennus alla...
20.03.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Keskustelua PS5-ohjaimien ongelmista
.
Ei ollut mitään driftiä. Se oli vaan sitten joku bugi NMS:ssä, että lähti kamera itse pyörimään. Hyvä niin, vielä ollaan drift vapaa!
20.03.2026
Hulikopteri
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Pieni halu ostaa peli nousi kun luki positiivisia kommentteja mutta sitten kun meni tutkimaan vähän syvemmälle niin paljon on ihmisillä...
20.03.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
20.03.2026
Jonza85
reacted to
JTahti's post
in the thread
Omia kuvakaappauksia & videoita peleistä
with
Like
.
Shadow of the Tomb Raider (PS4/PS5, performance mode, joissain kuvissa valokuvausmoodi, tammikuu 2021 plussapeli) Sori...
20.03.2026
Jonza85
reacted to
Gimble's post
in the thread
WW1 Game Series - Isonzo, Italian front
with
Like
.
Jep samoilla linjoilla Jannen kanssa. Ainakin konsolilla on oikein hyvät kontrollit Series koneilla. Mutta muistaakseni oletuksena on...
20.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom