Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
DarkAges
reacted to
Remeded's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Love
.
Toiset hypettää ja pelaa uutukaista Crimson Desert massiivista openworld seikkailua, minä sen sijaan nappasinkin tänään pelikaupasta...
Lauantai klo 21:09
Remeded
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Haha
.
Niin, myyt ne tilaa viemästä. Mulle tuli eka karttakaatuminen, kaatukin kunnolla ku meni koko konsoli hetkeks iha jumiin. Toi...
Lauantai klo 20:57
Strooper12
reacted to
Kirai's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Oon ja kävin totta kai heti siellä istumassa. :D ei siinä kyl mitään ihmeellistä animaatiota (harmi) tullut, ukko vaa istahti sinne...
Lauantai klo 20:38
Kirai
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Oon ja kävin totta kai heti siellä istumassa. :D ei siinä kyl mitään ihmeellistä animaatiota (harmi) tullut, ukko vaa istahti sinne...
Lauantai klo 20:22
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Niin, myyt ne tilaa viemästä. Mulle tuli eka karttakaatuminen, kaatukin kunnolla ku meni koko konsoli hetkeks iha jumiin. Toi...
Lauantai klo 20:13
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Nii eli noit kaikkii koriste esineitä mitä on ympäri maailmaa löytäny, oon jemmaillu invissä niitä siinä uskossa et ne voi laittaa johki...
Lauantai klo 20:02
TT-2k
vastasi viestiketjuun
Ärsyttävät asiat
.
Kuulostaa vaivalloiselta, käytännössä vie n. 3 sekuntia. Ja tilaan tasan yhtä maksullista ASMR-kanavaa, joten kokonaiskuvassa tuota...
Lauantai klo 19:35
fader
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Oon mä ne opiskellut (jos tarkoitat sillä niiden lukemista?) mutta inviin ne silti jää viemään slotteja.
Lauantai klo 19:26
Remeded
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Crimson Desert
with
Haha
.
Noi fast travel (ja muutama muukin tuommoinen kivistandi muualla universumissa(?)) niin pitää vaan simppelisti mennä seisomaan sen...
Lauantai klo 19:19
Remeded
reacted to
Huttu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Nii se on jännä ku mul on chapter 2:ssa myös se iso kyssäri ja vastaava teksti. Hei se muuttuu ”hyväks” kymmenisen tunnin jälkeen ;)...
Lauantai klo 19:13
Remeded
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Nyt tuli sitten eilen yömyöhään peli korkattua. Ensivaikutelma oli harmillisesti aika iso pettymys. Jotenkin oikein mikään ei tuntunut...
Lauantai klo 19:12
Strooper12
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
Kiesus mitä kikkailua.
Lauantai klo 19:05
Strooper12
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Wow
.
Villagessa pitää huomata että PSSR aktivoituu vain kun käytät 120hz modea. En ole varma onko sama myös RE4R. RE 9 tämä on toisinpäin ja...
Lauantai klo 19:03
henkka007
reacted to
pelle's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
AC shadows prismasta 30e ja kaikki loput porin pelipisteestä. Driver 18e Conker 40e Sonic advance 2 35e Sonic advance 3 50e Kovat oli...
Lauantai klo 18:59
Remeded
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Sekiro: Shadows Die Twice
with
Wow
.
Ja peli paranee vain edetessä minun mielestäni! :) Tässä on kyllä muutama ylläri tosi hyvin tehty. Pääsispä itsekin tämän kokemaan...
Lauantai klo 18:58
Foorumi
Uudet
Bottom