Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• DarkAges
    DarkAges reacted to Remeded's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Love Love.
    Toiset hypettää ja pelaa uutukaista Crimson Desert massiivista openworld seikkailua, minä sen sijaan nappasinkin tänään pelikaupasta...
  • Remeded
    Remeded reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Niin, myyt ne tilaa viemästä. Mulle tuli eka karttakaatuminen, kaatukin kunnolla ku meni koko konsoli hetkeks iha jumiin. Toi...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Oon ja kävin totta kai heti siellä istumassa. :D ei siinä kyl mitään ihmeellistä animaatiota (harmi) tullut, ukko vaa istahti sinne...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Oon ja kävin totta kai heti siellä istumassa. :D ei siinä kyl mitään ihmeellistä animaatiota (harmi) tullut, ukko vaa istahti sinne...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Niin, myyt ne tilaa viemästä. Mulle tuli eka karttakaatuminen, kaatukin kunnolla ku meni koko konsoli hetkeks iha jumiin. Toi...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Nii eli noit kaikkii koriste esineitä mitä on ympäri maailmaa löytäny, oon jemmaillu invissä niitä siinä uskossa et ne voi laittaa johki...
  • TT-2k
    TT-2k vastasi viestiketjuun Ärsyttävät asiat.
    Kuulostaa vaivalloiselta, käytännössä vie n. 3 sekuntia. Ja tilaan tasan yhtä maksullista ASMR-kanavaa, joten kokonaiskuvassa tuota...
  • fader
    fader vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Oon mä ne opiskellut (jos tarkoitat sillä niiden lukemista?) mutta inviin ne silti jää viemään slotteja.
  • Remeded
    Remeded reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Noi fast travel (ja muutama muukin tuommoinen kivistandi muualla universumissa(?)) niin pitää vaan simppelisti mennä seisomaan sen...
  • Remeded
    Remeded reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Nii se on jännä ku mul on chapter 2:ssa myös se iso kyssäri ja vastaava teksti. Hei se muuttuu ”hyväks” kymmenisen tunnin jälkeen ;)...
  • Remeded
    Remeded reacted to Ippenator's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Nyt tuli sitten eilen yömyöhään peli korkattua. Ensivaikutelma oli harmillisesti aika iso pettymys. Jotenkin oikein mikään ei tuntunut...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    Kiesus mitä kikkailua.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread PlayStation 5 Pro with Wow Wow.
    Villagessa pitää huomata että PSSR aktivoituu vain kun käytät 120hz modea. En ole varma onko sama myös RE4R. RE 9 tämä on toisinpäin ja...
  • henkka007
    henkka007 reacted to pelle's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    AC shadows prismasta 30e ja kaikki loput porin pelipisteestä. Driver 18e Conker 40e Sonic advance 2 35e Sonic advance 3 50e Kovat oli...
  • Remeded
    Remeded reacted to Hulikopteri's post in the thread Sekiro: Shadows Die Twice with Wow Wow.
    Ja peli paranee vain edetessä minun mielestäni! :) Tässä on kyllä muutama ylläri tosi hyvin tehty. Pääsispä itsekin tämän kokemaan...
Ylös Bottom