Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ulukai
    Tää on jännä, koska itse kun elokuvan katsoi tuossa päälle kuukausi sitten ja nauroin viimeistä kymmenminuuttista lukuun ottamatta koko...
  • TT-2k
    TT-2k vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Päivitystahti on tosiaan kova. Taas tuli "pieni" v1.01.01-hotfix, joka korjaa muutamia juttuja. Lähde: Pearl Abyss
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Ei valitettavasti, tosin tällä tahdilla jos kehittäjät kuuntelee pelaajia niin en ihmettelis jos tällainen jossain vaiheessa...
  • P
    Jos tämä vuotohuhumikälie pitää paikkaansa niin tässä on ainekset kaikkien aikojen suurimmalle vuodolle. Ocarina of Time Remake tulossa...
  • fader
    fader vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mä löysin viikonloppuna yhdestä luolasta jonkun murikan puzzlen jälkeen, oisko ollut joku Memory of Tide (piti tarkistaa netistä nimi)...
  • rap
    rap vastasi viestiketjuun Laatusarjat televisiossa ja muualla.
    Olen Harry Hole kirjoja lukenut/kuunnellut melkein kaikki niin tämä sarja on Netflixissä omalla listalla tallessa. Pitää katsoa kyllä...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Enrarliz's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Pitäisi minunkin varmaan osallistua, niin tämä tapahtuisi äkkiä. :D
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Tässä ei ole siis mitään transmog mahdollisuutta? :(
  • janneus
    janneus reacted to DestiZ's post in the thread Laatusarjat televisiossa ja muualla with Like Like.
    itse olen Nordic Noirin suuri ystävä, niin pakko kehua nyt 4 jakson jälkeen että tämä on parasta nordic noiria pitkään aikaan, sarja on...
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Ärsyttävää kun kaikki pelin hienot varusteet on jätetty ilman abyss-paikkaa ja tuntuu että on pakko heilua peltipurkkina pitkin metsiä...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Ottaako joku kopin seuraavasta visasta?
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Enrarliz's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
  • kopolanpoika
    Tuli katsottua uusin Naked Gun ja arvostan yritystä, mutta ei iskenyt. Harmi. Olen monesti miettinyt että miksi ei enää tehdä niin...
  • Enrarliz
    Enrarliz vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
  • F
    feogla reacted to casse's post in the thread Nioh 3 with Like Like.
    Viimein läpi, olisko ollut 50h ja ukko ehkä lv 140. Viimeinen boss oli kyllä aikamoinen dickhead. Useamman kymmenen kerran yrityksen...
Ylös Bottom