Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
I
ItseMestari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Hyvät kysymykset, mutta eipä täällä ole kertaakaan huonoja kysymyksiä ollutkaan. :) Minun mielestä tärkeintä on se, että kysymykset...
31.03.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Hyvät kysymykset, mutta eipä täällä ole kertaakaan huonoja kysymyksiä ollutkaan. :) Minun mielestä tärkeintä on se, että kysymykset...
31.03.2026
HideoMiyamoto
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Gears of War: E-Day
with
Like
.
Kesäkuussa (7.6.2026) Xbox Games Showcasen yhteydessä nähdään Gears of War E-Daylle pyhitetty pidempi esittely...
31.03.2026
I
ItseMestari
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
31.03.2026
I
ItseMestari
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Minun tekemässä tietovisassa on nyt mukana 5 osallistujaa. Mitä mieltä olitte kysymyksistäni? Yritin tehdä niistä mahdollisimman...
31.03.2026
P
Peelo
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Mikä kirja on luettavana nyt?
with
Like
.
Näitä Dragonlance kirjoja tuli luettua varsin kattavasti nuorempana, joten päätin alkaa verestämään vanhoja muistoja. :) Itseltä nuo...
31.03.2026
P
Peelo
reacted to
JTahti's post
in the thread
Mikä kirja on luettavana nyt?
with
Like
.
Nyt on luettavana Satu Rämön Hildur dekkari, joka sijoittuu Islantiin. Kirjan nimikkohenkilö Hildur työskentelee rikosetsivänä Islannin...
31.03.2026
BaDari
reacted to
rap's post
in the thread
Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)
with
Like
.
Nyt on steamiin julkaistu Retro Rewind - Video Store Simulator. Testasin demon ja ostoon kyllä menee. Peliä myyty jo satatuhatta...
31.03.2026
T
Traveller
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Kesäkuussa (7.6.2026) Xbox Games Showcasen yhteydessä nähdään Gears of War E-Daylle pyhitetty pidempi esittely...
31.03.2026
jryi
aloitti viestiketjun
Korttien lätkettä salakapakassa
osiossa
KonsoliFIN
.
Muistan joskus melkein kaksikymmentä vuotta sitten seuranneeni innoissani pokerinpeluuta. Fanitin Gus Hansenia ja Annie Dukea ja...
31.03.2026
Ulukai
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Kun tuli niitä DS ja 3DS Pokemaneja hommattua niin piti vähän parantaa tuota laitteen ergonomiaa kun defaulttina siinä aika nopeasti...
31.03.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
31.03.2026
rap
vastasi viestiketjuun
Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)
.
Car Mechanic Simulator 2026 on vihdoin tulossa tänä vuonna Steamiin. Demo on jo saatavilla. Konsoli versiot sitten joskus. 2021 peliä...
31.03.2026
F
feogla
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Laatusarjat televisiossa ja muualla
with
Like
.
Tulipa nyt vihdoin katsottua Stranger Things viimeinen kausi. Vähän pelonsekaisin tuntein kun oli paljon marinaa vuodenvaihteessa siitä...
31.03.2026
Hulikopteri
reacted to
karpaasi's post
in the thread
Sekiro: Shadows Die Twice
with
Like
.
Mulla syystä tai toisesta ei Bloodborne jäänyt mieleen erityisemmin. Ehkäpä heikoimmat muistot tosta ja itekin ottaisin mieluummin...
31.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom