Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ulukai
    Ulukai reacted to ripulipamaus's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Fire emblem: Path of radiance Peli jonka vuoksi ostin Switch 2:n. Oliko sen arvoista? Ehdottomasti. Sacred Stonesin jälkeen mietin...
  • karpaasi
    karpaasi reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
  • I
    ItseMestari reacted to BaDari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
  • I
    ItseMestari reacted to Jonza85's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Nuo maniakohtaukset on kyl aika hurjia. Itsellä taas pitää ostella kaikenlaista turhaa ja pelejä alesta. Onneks yleensä herää...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Tatti aina hevosen perseen suuntaan, niin ainakin itsellä meni helposti. Tässä ihmetellyt 30 tuntia että miksi ihmeessä kartan pitää...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Wow Wow.
    Voi saatana se ketä keksi ton chapter 5 hevosen kesytyksen sietäis ampuu aurinkoon. Vittu mikä päätehtävä, ollu tunnin tos jumis ku toi...
  • BaDari
    BaDari reacted to Jonza85's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Nuo maniakohtaukset on kyl aika hurjia. Itsellä taas pitää ostella kaikenlaista turhaa ja pelejä alesta. Onneks yleensä herää...
  • BaDari
    BaDari reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Dragonfly's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Hyvät kysymykset, mutta eipä täällä ole kertaakaan huonoja kysymyksiä ollutkaan. :) Minun mielestä tärkeintä on se, että kysymykset...
  • batistuta
    batistuta reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
  • Powerslider
    The Long Dark viides ja viimeinen jakso julkaistaan tänään kello 20:00. Ensimmänen jakso julkaistiin jo 2017 että kohtalaisen kauan otti...
  • Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
Ylös Bottom