Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jonza85
reacted to
BaDari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
31.03.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Tämä oma "vastaava" osteluhomma ei ole tuota, mistä täällä puhutaan, mutta olen huomannut sen että kun ostaa jotain uutta ja varsinkin...
31.03.2026
S
shamaniac
reacted to
BaDari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
31.03.2026
S
shamaniac
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Nuo maniakohtaukset on kyl aika hurjia. Itsellä taas pitää ostella kaikenlaista turhaa ja pelejä alesta. Onneks yleensä herää...
31.03.2026
S
shamaniac
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
31.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Hauska pointti itseasiassa. Suoriutuminen ei tule vain vastaajien kautta mutta myös viikon visanpitäjän puolelta. :) Mutta joo, itse...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Minun tekemässä tietovisassa on nyt mukana 5 osallistujaa. Mitä mieltä olitte kysymyksistäni? Yritin tehdä niistä mahdollisimman...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Hyvät kysymykset, mutta eipä täällä ole kertaakaan huonoja kysymyksiä ollutkaan. :) Minun mielestä tärkeintä on se, että kysymykset...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Haha
.
Nyt avasit Pandoran lippaan! Bubin ja Sepon veljellinen vitt... sanailu vuosien varrella on kyllä silkkaa kultaa. Saksan lisäksi...
31.03.2026
Minä
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Gears of War: E-Day
with
Like
.
Kesäkuussa (7.6.2026) Xbox Games Showcasen yhteydessä nähdään Gears of War E-Daylle pyhitetty pidempi esittely...
31.03.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mulla kanssa jäi se alkukaupungin tyrmärivistö harmaaksi pidemmäksi aikaa. Niin päätin mennä hakee sen etsintäkuulutetun korpsen sieltä...
31.03.2026
Strooper12
reacted to
BaDari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
31.03.2026
Strooper12
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
31.03.2026
Dragonfly
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
31.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom