Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jonza85
    Jonza85 reacted to BaDari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Tämä oma "vastaava" osteluhomma ei ole tuota, mistä täällä puhutaan, mutta olen huomannut sen että kun ostaa jotain uutta ja varsinkin...
  • S
    shamaniac reacted to BaDari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
  • S
    shamaniac reacted to Jonza85's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Nuo maniakohtaukset on kyl aika hurjia. Itsellä taas pitää ostella kaikenlaista turhaa ja pelejä alesta. Onneks yleensä herää...
  • S
    shamaniac reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Hauska pointti itseasiassa. Suoriutuminen ei tule vain vastaajien kautta mutta myös viikon visanpitäjän puolelta. :) Mutta joo, itse...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to ItseMestari's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Minun tekemässä tietovisassa on nyt mukana 5 osallistujaa. Mitä mieltä olitte kysymyksistäni? Yritin tehdä niistä mahdollisimman...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Dragonfly's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Hyvät kysymykset, mutta eipä täällä ole kertaakaan huonoja kysymyksiä ollutkaan. :) Minun mielestä tärkeintä on se, että kysymykset...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to IlpoNuokko's post in the thread Viikon tietoviisas with Haha Haha.
    Nyt avasit Pandoran lippaan! Bubin ja Sepon veljellinen vitt... sanailu vuosien varrella on kyllä silkkaa kultaa. Saksan lisäksi...
  • Minä
    Minä reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Dragonfly's post in the thread Gears of War: E-Day with Like Like.
    Kesäkuussa (7.6.2026) Xbox Games Showcasen yhteydessä nähdään Gears of War E-Daylle pyhitetty pidempi esittely...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mulla kanssa jäi se alkukaupungin tyrmärivistö harmaaksi pidemmäksi aikaa. Niin päätin mennä hakee sen etsintäkuulutetun korpsen sieltä...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to BaDari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
Ylös Bottom