Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jartza72
    Jartza72 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Tuli nyt sitten tämä hommattua 50€:lla, kun viimein se koodikaupan alekoodi tipahti sähköpostiin. Katsotaan nyt sitten, kuinka hyvin...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Täällä suunnalla olen jo pitkään "hyväksynyt" sen että olen kaikkeen pelaamiseen liittyvään rahankäytön kanssa aika höveli. Se ei...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Tämä oma "vastaava" osteluhomma ei ole tuota, mistä täällä puhutaan, mutta olen huomannut sen että kun ostaa jotain uutta ja varsinkin...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Hauska pointti itseasiassa. Suoriutuminen ei tule vain vastaajien kautta mutta myös viikon visanpitäjän puolelta. :) Mutta joo, itse...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Dragonfly's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Hyvät kysymykset, mutta eipä täällä ole kertaakaan huonoja kysymyksiä ollutkaan. :) Minun mielestä tärkeintä on se, että kysymykset...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to ItseMestari's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Minun tekemässä tietovisassa on nyt mukana 5 osallistujaa. Mitä mieltä olitte kysymyksistäni? Yritin tehdä niistä mahdollisimman...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Tämä oma "vastaava" osteluhomma ei ole tuota, mistä täällä puhutaan, mutta olen huomannut sen että kun ostaa jotain uutta ja varsinkin...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to BaDari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Jonza85's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Nuo maniakohtaukset on kyl aika hurjia. Itsellä taas pitää ostella kaikenlaista turhaa ja pelejä alesta. Onneks yleensä herää...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to BaDari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Itselläni ollut myös noita kausia kun on törsäillyt rahaa milloin mihinkin turhaan, aiheuttaen todella paljon taloudellisia ongelmia...
  • S
    Juu, ei ne rakettitiedettä ole. Itse olen opetellut pyörien, autojen, ohjainten, konsoleiden yms. availuja ja huoltoja netistä. Jos...
  • S
    shamaniac reacted to basic78's post in the thread PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet with Like Like.
    Katsoin just yhden avausvideon ja tilasin akun.Ei näyttänyt vaikealta,oikeastaan pirun helpolta
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    Nextgeniä tarvitaan jos on pakko pumpata grafiikkaa aina vain ylemmäs. Itselleni riittäisi kyllä jo nykyisenkaltaiset pelikokemuksetkin...
  • BaDari
    BaDari reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
Ylös Bottom