Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Noki
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Lost Records Coolshopista 24,50€ ja LiS Reunion 49,90€ VPDstä. Täytyy varmaan Reunionin jälkeen pitää hetken tauko tämmösistä walking...
31.03.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Itse oon säännöllisesti tappanut elikoita kun tulee vastaan. Lihaa kertyy todella nopeasti ihan älytön määrä.
31.03.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Pokemon Pokopia
.
Pokemonit Ikeassa. https://nintendoeverything.com/pokemon-pokopia-x-ikea-collaboration-goes-live-tomorrow-featuring-a-special-cloud-island/
31.03.2026
Jartza72
reacted to
Kivijalka's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
31.03.2026
Jartza72
reacted to
Darks's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Antaa vain rauhassa itselle aikaa opetella. Kymmenessä tunnissa rupeaa jo vähän ymmärtämään miten peli toimii.
31.03.2026
HideoMiyamoto
reacted to
Mathael's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Eikös tuo Super Marion tappaja saavu tänään, siis Super Meat Boy 3D. Konsolit: PlayStation 5, Xbox Series X/S ja uusi Nintendo Switch...
31.03.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Arvostelut jakautuu todella kahtia näin alkuun ainakin 4-9/10 välille mutta kun katsoin muutaman videon peli näyttää todella hyvältä...
31.03.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Eilen oli aikamoista Dynasty Warriors menoa. Ruudulla joku 50 goblin rosmoa ja Kliff riehuu kahdenkäden miekalla niitä hetkessä...
31.03.2026
Ac3way
reacted to
Kivijalka's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
31.03.2026
Kivijalka
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
31.03.2026
Jonza85
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Täällä suunnalla olen jo pitkään "hyväksynyt" sen että olen kaikkeen pelaamiseen liittyvään rahankäytön kanssa aika höveli. Se ei...
31.03.2026
karpaasi
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5 Pro
.
Sita grafiikkaa/resoa on pitanyt myos pumpata ylemmaksi kun telkkujen koko on kasvanut jatkuvasti. Pikaisen googlauksen perusteella yli...
31.03.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Antaa vain rauhassa itselle aikaa opetella. Kymmenessä tunnissa rupeaa jo vähän ymmärtämään miten peli toimii.
31.03.2026
M
Mathael
vastasi viestiketjuun
.
Eikös tuo Super Marion tappaja saavu tänään, siis Super Meat Boy 3D. Konsolit: PlayStation 5, Xbox Series X/S ja uusi Nintendo Switch...
31.03.2026
I
ItseMestari
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Hauska pointti itseasiassa. Suoriutuminen ei tule vain vastaajien kautta mutta myös viikon visanpitäjän puolelta. :) Mutta joo, itse...
31.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom