Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Noki
    Noki vastasi viestiketjuun Pelien ja laitteiden hankintaketju.
    Lost Records Coolshopista 24,50€ ja LiS Reunion 49,90€ VPDstä. Täytyy varmaan Reunionin jälkeen pitää hetken tauko tämmösistä walking...
    • IMG_20260330_153358_edit_527552394277443.jpg
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Itse oon säännöllisesti tappanut elikoita kun tulee vastaan. Lihaa kertyy todella nopeasti ihan älytön määrä.
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Pokemon Pokopia.
    Pokemonit Ikeassa. https://nintendoeverything.com/pokemon-pokopia-x-ikea-collaboration-goes-live-tomorrow-featuring-a-special-cloud-island/
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Antaa vain rauhassa itselle aikaa opetella. Kymmenessä tunnissa rupeaa jo vähän ymmärtämään miten peli toimii.
  • HideoMiyamoto
    Eikös tuo Super Marion tappaja saavu tänään, siis Super Meat Boy 3D. Konsolit: PlayStation 5, Xbox Series X/S ja uusi Nintendo Switch...
  • HideoMiyamoto
    Arvostelut jakautuu todella kahtia näin alkuun ainakin 4-9/10 välille mutta kun katsoin muutaman videon peli näyttää todella hyvältä...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Eilen oli aikamoista Dynasty Warriors menoa. Ruudulla joku 50 goblin rosmoa ja Kliff riehuu kahdenkäden miekalla niitä hetkessä...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Kivijalka's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Vähän semmoinen peli että joko tykkää kuin hullu puurosta tai sitten ei ollenkaan. Minulle ei Elden Ring tai Nintendon uudet Zeldat vain...
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Dragonfly's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Täällä suunnalla olen jo pitkään "hyväksynyt" sen että olen kaikkeen pelaamiseen liittyvään rahankäytön kanssa aika höveli. Se ei...
  • karpaasi
    karpaasi vastasi viestiketjuun PlayStation 5 Pro.
    Sita grafiikkaa/resoa on pitanyt myos pumpata ylemmaksi kun telkkujen koko on kasvanut jatkuvasti. Pikaisen googlauksen perusteella yli...
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Antaa vain rauhassa itselle aikaa opetella. Kymmenessä tunnissa rupeaa jo vähän ymmärtämään miten peli toimii.
  • M
    Eikös tuo Super Marion tappaja saavu tänään, siis Super Meat Boy 3D. Konsolit: PlayStation 5, Xbox Series X/S ja uusi Nintendo Switch...
  • I
    ItseMestari reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Hauska pointti itseasiassa. Suoriutuminen ei tule vain vastaajien kautta mutta myös viikon visanpitäjän puolelta. :) Mutta joo, itse...
Ylös Bottom