Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
BaDari
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
20th Anniversary Edition jäi välistä, mutta ilahduttavasti Puolenkuun Pelit tilasi jenkkipainosta Kiwamien ekasta kahdesta julkaisusta...
31.03.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
Itsellä juuri pelaaminen on se, missä ostokset on järkevimpiä kun tietää jo niin hyvin mitä oikeasti pelaa. Sen lisäksi suurin osa tulee...
31.03.2026
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Täällä suunnalla olen jo pitkään "hyväksynyt" sen että olen kaikkeen pelaamiseen liittyvään rahankäytön kanssa aika höveli. Se ei...
31.03.2026
janneus
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Gears of War: E-Day
with
Love
.
Kesäkuussa (7.6.2026) Xbox Games Showcasen yhteydessä nähdään Gears of War E-Daylle pyhitetty pidempi esittely...
31.03.2026
Kirai
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Ite ostan street vendoreilta aina kaikki vedet ja viljat, sit lihat joko elukoilta tai kaupasta ja inventory täyteen clear souppia...
31.03.2026
BaDari
reacted to
Noki's post
in the thread
with
Like
.
Lost Records Coolshopista 24,50€ ja LiS Reunion 49,90€ VPDstä. Täytyy varmaan Reunionin jälkeen pitää hetken tauko tämmösistä walking...
31.03.2026
A
asin
reacted to
karpaasi's post
in the thread
PlayStation 5 Pro
with
Like
.
Sita grafiikkaa/resoa on pitanyt myos pumpata ylemmaksi kun telkkujen koko on kasvanut jatkuvasti. Pikaisen googlauksen perusteella yli...
31.03.2026
JLunen
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Täällä suunnalla olen jo pitkään "hyväksynyt" sen että olen kaikkeen pelaamiseen liittyvään rahankäytön kanssa aika höveli. Se ei...
31.03.2026
Pajavasara
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Hauska pointti itseasiassa. Suoriutuminen ei tule vain vastaajien kautta mutta myös viikon visanpitäjän puolelta. :) Mutta joo, itse...
31.03.2026
K
kalo
reacted to
ItseMestari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
31.03.2026
Kivijalka
reacted to
Darks's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Itse oon säännöllisesti tappanut elikoita kun tulee vastaan. Lihaa kertyy todella nopeasti ihan älytön määrä.
31.03.2026
Kivijalka
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Sword flash finisher aina kun peuralauma tulee vastaan eikä lihasta tai nahoista ole pulaa.
31.03.2026
Dragonfly
reacted to
JTahti's post
in the thread
with
Like
.
Harmillisesti steelbookkia ei ollut tarjolla tällä kertaa. Tulee särö pelihyllyn kokoelmaan. Posti kuski oli ripeä. Julkaisupäivä on...
31.03.2026
Dragonfly
reacted to
Noki's post
in the thread
with
Like
.
Lost Records Coolshopista 24,50€ ja LiS Reunion 49,90€ VPDstä. Täytyy varmaan Reunionin jälkeen pitää hetken tauko tämmösistä walking...
31.03.2026
Noki
reacted to
JTahti's post
in the thread
with
Like
.
Harmillisesti steelbookkia ei ollut tarjolla tällä kertaa. Tulee särö pelihyllyn kokoelmaan. Posti kuski oli ripeä. Julkaisupäivä on...
31.03.2026
Foorumi
Uudet
Bottom