Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• BaDari
    BaDari reacted to FleeingNevada's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    20th Anniversary Edition jäi välistä, mutta ilahduttavasti Puolenkuun Pelit tilasi jenkkipainosta Kiwamien ekasta kahdesta julkaisusta...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ketutuskeskustelu.
    Itsellä juuri pelaaminen on se, missä ostokset on järkevimpiä kun tietää jo niin hyvin mitä oikeasti pelaa. Sen lisäksi suurin osa tulee...
  • S
    shamaniac reacted to Dragonfly's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Täällä suunnalla olen jo pitkään "hyväksynyt" sen että olen kaikkeen pelaamiseen liittyvään rahankäytön kanssa aika höveli. Se ei...
  • janneus
    janneus reacted to Dragonfly's post in the thread Gears of War: E-Day with Love Love.
    Kesäkuussa (7.6.2026) Xbox Games Showcasen yhteydessä nähdään Gears of War E-Daylle pyhitetty pidempi esittely...
  • Kirai
    Kirai vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Ite ostan street vendoreilta aina kaikki vedet ja viljat, sit lihat joko elukoilta tai kaupasta ja inventory täyteen clear souppia...
  • BaDari
    BaDari reacted to Noki's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Lost Records Coolshopista 24,50€ ja LiS Reunion 49,90€ VPDstä. Täytyy varmaan Reunionin jälkeen pitää hetken tauko tämmösistä walking...
  • A
    asin reacted to karpaasi's post in the thread PlayStation 5 Pro with Like Like.
    Sita grafiikkaa/resoa on pitanyt myos pumpata ylemmaksi kun telkkujen koko on kasvanut jatkuvasti. Pikaisen googlauksen perusteella yli...
  • JLunen
    JLunen reacted to Dragonfly's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Täällä suunnalla olen jo pitkään "hyväksynyt" sen että olen kaikkeen pelaamiseen liittyvään rahankäytön kanssa aika höveli. Se ei...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Hauska pointti itseasiassa. Suoriutuminen ei tule vain vastaajien kautta mutta myös viikon visanpitäjän puolelta. :) Mutta joo, itse...
  • K
    kalo reacted to ItseMestari's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Minua harmittaa todella paljon se, miten velkaannuin. Kaikki alkoi ensimmäisestä maniakohtauksesta, jonka aikana minulle kehittyi vakava...
  • Kivijalka
    Kivijalka reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Itse oon säännöllisesti tappanut elikoita kun tulee vastaan. Lihaa kertyy todella nopeasti ihan älytön määrä.
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Sword flash finisher aina kun peuralauma tulee vastaan eikä lihasta tai nahoista ole pulaa.
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to JTahti's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Harmillisesti steelbookkia ei ollut tarjolla tällä kertaa. Tulee särö pelihyllyn kokoelmaan. Posti kuski oli ripeä. Julkaisupäivä on...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Noki's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Lost Records Coolshopista 24,50€ ja LiS Reunion 49,90€ VPDstä. Täytyy varmaan Reunionin jälkeen pitää hetken tauko tämmösistä walking...
  • Noki
    Noki reacted to JTahti's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Harmillisesti steelbookkia ei ollut tarjolla tällä kertaa. Tulee särö pelihyllyn kokoelmaan. Posti kuski oli ripeä. Julkaisupäivä on...
Ylös Bottom