Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
JLunen
reacted to
John Smith's post
in the thread
Yleinen pelialan uutisketju
with
Sad
.
Eidos Montrealin projekti joka on ollut 7 vuotta työn alla ja satoja miljoonia dollareita upotettuna on PERUTTU. Hyi helvetti...
03.04.2026
Remeded
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Love
.
Meinasin kans sanoo ds2:sta et sekään ei ole kaikille mut mullekkin se oli iha timantti :D Täs jotenki kiehtoo toi piirtoetäisyys ku...
02.04.2026
Strooper12
reacted to
Ac3way's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Itse olen ainakin tykännyt maailman tutkimisesta edelleen tosi paljon. Sitä kautta saa loottia ja erikoisia asioita, sekä huikeita...
02.04.2026
Strooper12
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Meinasin kans sanoo ds2:sta et sekään ei ole kaikille mut mullekkin se oli iha timantti :D Täs jotenki kiehtoo toi piirtoetäisyys ku...
02.04.2026
Strooper12
reacted to
Remeded's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Hyvältä kuulostaa, ainakin death stranding kakkoses meil oli lähes samat ylistävät fiilikset ;) Joten uskon kyllä että meitsil tulee...
02.04.2026
Jonza85
reacted to
Remeded's post
in the thread
PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!
with
Like
.
Aika suolaista kyllä alkaa maksaa konsolista tonnia. Toivottavasti tämä on nyt joku hetkellinen nousupiikki eikä mikään ikuisesti pysyvä...
02.04.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
.
Aika suolaista kyllä alkaa maksaa konsolista tonnia. Toivottavasti tämä on nyt joku hetkellinen nousupiikki eikä mikään ikuisesti pysyvä...
02.04.2026
Remeded
reacted to
Traveller's post
in the thread
with
Haha
.
Oho pikku suomilisä tuli päälle . Eiköhän tässä seuraava sukupolvi ole suoraan julkaisussa nelinumeroisella hintalapulla varustettu
02.04.2026
wopsu
reacted to
Ac3way's post
in the thread
Crimson Desert
with
Haha
.
Itse olen ainakin tykännyt maailman tutkimisesta edelleen tosi paljon. Sitä kautta saa loottia ja erikoisia asioita, sekä huikeita...
02.04.2026
Murdoc
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Sekiro: Shadows Die Twice
with
Like
.
Vaikka tässä ei saa coopata tai saa muutakaan apuria, niin sentään peli antaa sen yhden kuoleman anteeksi. Se mekaniikka on oikeasti...
02.04.2026
Ac3way
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
02.04.2026
Ippenator
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
with
Like
.
Vaikka tässä ei saa coopata tai saa muutakaan apuria, niin sentään peli antaa sen yhden kuoleman anteeksi. Se mekaniikka on oikeasti...
02.04.2026
Ippenator
reacted to
Remeded's post
in the thread
with
Like
.
Joo, kyllä se git guttailu on ihan ok tiettyyn pisteeseen asti, mutta itsekin kaikissa aikaisemmissa soulseissa alkuun toki yrittää itse...
02.04.2026
Remeded
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
with
Like
.
02.04.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
.
Joo, kyllä se git guttailu on ihan ok tiettyyn pisteeseen asti, mutta itsekin kaikissa aikaisemmissa soulseissa alkuun toki yrittää itse...
02.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom