Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Subi
    Subi reacted to Ac3way's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Välillä on hyvä rauhoittua ja söpö baby goat voi jopa mennä Kliffin tunteisiin. Toki ennen tätä kuvaa mä porasin mininig drillillä ton...
  • D
    Darks reacted to DestiZ's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    edelleenkään invi ei ole mitään 1500 vaan PRIVATE STORAGE ELI SE PRIVATE CHEST! inventory on itselle on se mikä alunperinkin ollut peliä...
  • D
    Darks reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Samaa mieltä, ei vaan sovi itelle nuo koska helpottaa peliä älyttömästi ja rikkoo samalla, noi vielä vaikuttaa muuhunki esim 1500 invi...
  • rap
    Sen verran vielä jatkan ps6 että maksaa se sitten julkaisussa 1000€ tai 1200€ niin ostan sen elisalta kolmen vuoden osamaksulla kun en...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to DestiZ's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    edelleenkään invi ei ole mitään 1500 vaan PRIVATE STORAGE ELI SE PRIVATE CHEST! inventory on itselle on se mikä alunperinkin ollut peliä...
  • M
    Mathael vastasi viestiketjuun Diablo 4.
    IGN julkaissut cutscenen Lord of Hatred lisäristä. Mephisto vähän jekuttaa Lorathia. 28.4. mennää sit ja lujaa
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    No joo, toi oma priva storage varmaan vois olla isompikin. Mä sinne tosin mitään shaittea tallentele ni tullut vielä rajat vastaan
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to DestiZ's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    • Screenshot 2026-04-03 151431.png
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to ItseMestari's post in the thread Viikon tietoviisas with Love Love.
    Tietovisassa on nyt mukana 6 osallistujaa, mutta vielä ehtii hyvin mukaan! Osallistumisaikaa on sunnuntaihin asti, ja julkaisen...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Samaa mieltä, ei vaan sovi itelle nuo koska helpottaa peliä älyttömästi ja rikkoo samalla, noi vielä vaikuttaa muuhunki esim 1500 invi...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Ac3way's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Välillä on hyvä rauhoittua ja söpö baby goat voi jopa mennä Kliffin tunteisiin. Toki ennen tätä kuvaa mä porasin mininig drillillä ton...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Subi's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    No kyllä tässä mennään omaan makuun jo ihan heittämällä huijaamisen puolelle :D pelaan itse mieluummin niillä korteilla, joita...
  • BaDari
    BaDari reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • BaDari
    BaDari reacted to Ac3way's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
Ylös Bottom