Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to BaDari's post in the thread Cyberpunk 2077 with Like Like.
    Todennäköisesti kyllä. Itse kun tehnyt kaikkia mahdollisia sivutehtäviä, kehittänyt hahmoa, niin tuntuu että sitten vihdoin kun lähtee...
  • Ulukai
    Ulukai vastasi viestiketjuun Indiepelit yleisesti.
    Justiinsa tuosta edellisellä sivulla arviolinkkiä jakelinkin :D Itse kuulun siihen kastiin, joka oli vähän pettynyt tähän, mutta eipä...
  • K
    KooVee reacted to pelle's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Minäkin muistan kuinka aikoinaan eli about 25 vuotta sitten koin sen jonkin sortin saavutukseksi, että mun hyllyssä oli huikeat 17 ps2...
  • Ulukai
    Ulukai reacted to ripulipamaus's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Fire emblem echoes: Shadows of Valentia Vaikea peli päättää pidänkö vaiko en. Sinänsä ei haitannut puuttuvat FE elementit kuten...
  • Powerslider
    Powerslider vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Meinasin jo ostaa mutta pakko varmaan odotella kesäkuulle koska sieltä on tulossa isoja päivityksiä jotka lisäävät peliin muun muassa 3...
  • Poro24
    Poro24 vastasi viestiketjuun Cyberpunk 2077.
    Itselläkin oli "ongelma" tuohon Phantom Liberty -lisäosaan asti päästyäni, että alkoi tulemaan ihan perusvihollisiltakin turpaan niin...
  • Mossy
    Tuli aloitettua tosiaan tämä taas alusta ja nyt n. 50 tuntia takana. Pidän tästä pelistä kyllä niin paljon. Edelleen löytää uusia...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Koska todellisuudessa sinun pitää suurimman osan aikaa pitää se botti hengissä, ja vuorovaikutukset jäävät aika yksipuoliseksi. Niitä on...
  • R
    ripulipamaus vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
    Fire emblem echoes: Shadows of Valentia Vaikea peli päättää pidänkö vaiko en. Sinänsä ei haitannut puuttuvat FE elementit kuten...
  • D
    Dingypack vastasi viestiketjuun Indiepelit yleisesti.
    People of note Tässäpä peli jota minusta jokaisen j-rpg:n ja musiikkidiggarin tulisi ainakin kokeilla. Eikä haittaa jos lapsena on...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to BaDari's post in the thread Cyberpunk 2077 with Like Like.
    Todennäköisesti kyllä. Itse kun tehnyt kaikkia mahdollisia sivutehtäviä, kehittänyt hahmoa, niin tuntuu että sitten vihdoin kun lähtee...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Koska todellisuudessa sinun pitää suurimman osan aikaa pitää se botti hengissä, ja vuorovaikutukset jäävät aika yksipuoliseksi. Niitä on...
  • Juri
    Juri reacted to Sähköfakiiri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    Vertaat nyt co-op pelejä yksinpeleihin missä taas mainitsemasi Resi osat eivät silti juurikaan yksinpelattuna ole muuta kuin rasite...
  • Ippenator
    Ruotsalaisen Hazelight Studion myyntilukuja.
  • Ippenator
    Lupaan että tämä on viimonen. Nyt on palikat kohillaan. Olen vaan edelleen niin suunnattoman iloinen että on moinen huone :) Niin se 65"...
Ylös Bottom