Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jartza72
reacted to
Remeded's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
En tiie miten noissa goldeis mut ainakin PS5 pulse kuulokkeis on vaihdettavat noi korvakupit, itel kans hilseili ja oli rotan syömät ne...
11.04.2026
Smusseli
reacted to
kriswel's post
in the thread
Red Dead Redemption 2 -keskustelu
with
Like
.
Mä kirjoitin edellisen viestin väsyneenä joten asiani ei ehkä tullut ihan selvästi sanottua. Kyllä mä ymmärsin mitä pelissä haluttiin...
11.04.2026
Pajavasara
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
@TT-2k @DarkAges Jos intoa riittää ni puhaltakaa (ja tietysti kaikki muutkin jos haluaa osallistua!!), joudun nimittäin jo huomenna...
11.04.2026
wopsu
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mulle tää "kiva oottaa kesään ku päivitetty" asia on iha niinku mitä? Mulle tää peli on julkasusta asti ollu juuri se mitä luvattiin...
11.04.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
PC-pelaaminen
.
Dune Awakening muuttuu PvE peliksi. https://duneawakening.com/news/developer-update-april-2026/
11.04.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Tomb Raider: Legacy of Atlantis
.
Tulossa on vähän fani krääsää sarjaan. Ilmestyy lokakuussa. Vähän mietin että julkaisevatko pelin samoihin aikoihin mutta kun siellä...
11.04.2026
Remeded
reacted to
Jartza72's post
in the thread
with
Love
.
Ja noihin luureihin saa ihan vaihtopehmusteet. Itse olen omiini vaihtanut kankaiset keinonahkaisten tilalle. Toimii ja kestää paljon...
11.04.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
.
En tiie miten noissa goldeis mut ainakin PS5 pulse kuulokkeis on vaihdettavat noi korvakupit, itel kans hilseili ja oli rotan syömät ne...
11.04.2026
BaDari
reacted to
SlyFin's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Pleikalla kuuluu olevan pahoja bugeja nyt alkuun, pahempia kuin itsellä oli julkaisuvuonna XSX:llä oli. Tallennusbugi oli välillä että...
11.04.2026
BaDari
reacted to
JTahti's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Viikolla 15 kerrottuja pelijulkaisuja. Knoebel Bluesky Listauksessa on paljon pelejä Triple-i Initiative striimistä.
11.04.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu
.
Ärsyttää kun eivät tule Suomeen kiertueella. Ruotsiin saapuvat kyllä.
11.04.2026
BaDari
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Musiikkisuositukset ja yleinen musiikkikeskustelu
with
Love
.
Ei ole "Keanun bändin" toinenkaan uusi biisi hassumpi. Albumi sitten ensi kuussa.
11.04.2026
BaDari
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Love
.
Ponyo Noni, tämä oli kyllä aika korkealentoista settiä. Siltikin, viehättävä elokuva. Bängeri lopputekstibiisi myös. Ei ollenkaan huono...
11.04.2026
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Mä luulen että tässä tarkoitetaan nimenomaan niitä bugeja joilla pysty kiertämään aseiden hajoamisen ja monistamaan jo löydettyjä...
10.04.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
Ponyo Noni, tämä oli kyllä aika korkealentoista settiä. Siltikin, viehättävä elokuva. Bängeri lopputekstibiisi myös. Ei ollenkaan huono...
10.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom