Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jonza85
    Jonza85 vastasi viestiketjuun PC-pelaaminen.
    Nyt voi jopa harkita tämän pelin ostamista.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread PC-pelaaminen with Like Like.
    Dune Awakening muuttuu PvE peliksi. https://duneawakening.com/news/developer-update-april-2026/
  • Juri
    Dead Island 2 Ultimate Edition lähtisi alle kympillä (olikohan 7-8 euroa) Storesta. Oli pakko ostaa.
  • J
    Jogi vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Nopeesti kyllä pätsäävät, hetki sitten oli jotain dev notesia tulevista ja nyt näemmä linjoilla uusin päivitys...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to VanDamScum's post in the thread Lemmikit with Love Love.
    Niin oliko täällä chilien kasvatukseen mitään omaa ketjua? Olisi 11kpl tulossa tällä hetkellä, niistä yksi viime kesältä talvetettu...
  • vilsson
    vilsson reacted to VanDamScum's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    En minä tästä pelistä puhunutkaan. Mutta sanotaan nyt niin, että jos kaikki ostaisivat pelinsä vasta alelaarista, niin eipä olisi enää...
  • VanDamScum
    VanDamScum vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    En minä tästä pelistä puhunutkaan. Mutta sanotaan nyt niin, että jos kaikki ostaisivat pelinsä vasta alelaarista, niin eipä olisi enää...
    • be8a13f4-d1e8-4b64-bad6-9371107aed4c_45D21277-B538-40F7-AEA1-00224CF7B2C1.jpeg
  • G
    Grimm reacted to pelle's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Prismasta perus logitechin langaton hiiri 16e ja switch 2 muotoillut joy-con kortsut 5e. Pari päivää sitten onnistuin kompastumaan...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Minkä helvetin takia ostaisin mitään tuotetta, jolla en kuitenkaan tekisi mitään, ja vieläpä järkyttävään ylihintaan? Minä taas en...
  • VanDamScum
    Olen tästä kyllä sitä mieltä että pelin voi ostaa julkkarissa, mutta ei sitä ole pakko heti pelata. Itse haluan tukea tiettyjä...
  • VanDamScum
    VanDamScum vastasi viestiketjuun Lemmikit.
    Niin oliko täällä chilien kasvatukseen mitään omaa ketjua? Olisi 11kpl tulossa tällä hetkellä, niistä yksi viime kesältä talvetettu...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Tämä peli muistuttaa hyvin siitä, miksei juuri mitään peliä kannata ostaa julkkarissa. Ovat käytännössä vain beta-versioita, josta...
  • VanDamScum
    Sehän se, kun päivityksiä tulee niin peli on ollut tuossa muoveissa julkaisusta asti. Ei ole oikein intoa aloittaa, jos on tulossa...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mulle tää "kiva oottaa kesään ku päivitetty" asia on iha niinku mitä? Mulle tää peli on julkasusta asti ollu juuri se mitä luvattiin...
  • Jartza72
    Juuri tuollaiset samanmoiset on itsellä goldeissa. Eikä kyllä näin kesän tullen hirveästi korvat hikoile, niinkuin noiden...
Ylös Bottom