Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jonza85
vastasi viestiketjuun
PC-pelaaminen
.
Nyt voi jopa harkita tämän pelin ostamista.
11.04.2026
Jonza85
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
PC-pelaaminen
with
Like
.
Dune Awakening muuttuu PvE peliksi. https://duneawakening.com/news/developer-update-april-2026/
11.04.2026
Juri
vastasi viestiketjuun
PS5-pelien tarjousketju (tarjoukset & keskustelu)
.
Dead Island 2 Ultimate Edition lähtisi alle kympillä (olikohan 7-8 euroa) Storesta. Oli pakko ostaa.
11.04.2026
J
Jogi
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Nopeesti kyllä pätsäävät, hetki sitten oli jotain dev notesia tulevista ja nyt näemmä linjoilla uusin päivitys...
11.04.2026
Strooper12
reacted to
VanDamScum's post
in the thread
Lemmikit
with
Love
.
Niin oliko täällä chilien kasvatukseen mitään omaa ketjua? Olisi 11kpl tulossa tällä hetkellä, niistä yksi viime kesältä talvetettu...
11.04.2026
vilsson
reacted to
VanDamScum's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
En minä tästä pelistä puhunutkaan. Mutta sanotaan nyt niin, että jos kaikki ostaisivat pelinsä vasta alelaarista, niin eipä olisi enää...
11.04.2026
VanDamScum
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
En minä tästä pelistä puhunutkaan. Mutta sanotaan nyt niin, että jos kaikki ostaisivat pelinsä vasta alelaarista, niin eipä olisi enää...
11.04.2026
G
Grimm
reacted to
pelle's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Prismasta perus logitechin langaton hiiri 16e ja switch 2 muotoillut joy-con kortsut 5e. Pari päivää sitten onnistuin kompastumaan...
11.04.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Minkä helvetin takia ostaisin mitään tuotetta, jolla en kuitenkaan tekisi mitään, ja vieläpä järkyttävään ylihintaan? Minä taas en...
11.04.2026
VanDamScum
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Olen tästä kyllä sitä mieltä että pelin voi ostaa julkkarissa, mutta ei sitä ole pakko heti pelata. Itse haluan tukea tiettyjä...
11.04.2026
VanDamScum
vastasi viestiketjuun
Lemmikit
.
Niin oliko täällä chilien kasvatukseen mitään omaa ketjua? Olisi 11kpl tulossa tällä hetkellä, niistä yksi viime kesältä talvetettu...
11.04.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Tämä peli muistuttaa hyvin siitä, miksei juuri mitään peliä kannata ostaa julkkarissa. Ovat käytännössä vain beta-versioita, josta...
11.04.2026
VanDamScum
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Sehän se, kun päivityksiä tulee niin peli on ollut tuossa muoveissa julkaisusta asti. Ei ole oikein intoa aloittaa, jos on tulossa...
11.04.2026
Ippenator
reacted to
wopsu's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Mulle tää "kiva oottaa kesään ku päivitetty" asia on iha niinku mitä? Mulle tää peli on julkasusta asti ollu juuri se mitä luvattiin...
11.04.2026
Jartza72
vastasi viestiketjuun
Pelien ja laitteiden hankintaketju
.
Juuri tuollaiset samanmoiset on itsellä goldeissa. Eikä kyllä näin kesän tullen hirveästi korvat hikoile, niinkuin noiden...
11.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom