Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Q
    Qwerty1 reacted to P33RO's post in the thread Pragmata with Like Like.
    Sivuston arvio ulkona...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Jirza's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Mulla on periaate, että yli 50€ ei pelistä makseta kuin ääremmäisissä poikkeustapauksissa. Ja silti olen onnistunut kahmimaan kaikki...
  • F
    feogla reacted to P33RO's post in the thread Pragmata with Like Like.
    Sivuston arvio ulkona...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Seuraavan sukupolven konsolit.
    Noin minä olen jo nyt kaksi viimeisintä konsoliani ostanut. Eli PS5 Pron ja Switch 2:n. Helppoa ja vaivatonta, eikä tarvitse tosiaan...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Dragonfly's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    En yhtään ihmettelisi, että jatkossa konsoleita myydään enemmän ja enemmän samalla tavalla kuin puhelimia. Elisa Shopitista korottomalla...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Xgamer's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    Juuri tämän takia en ymmärrä kyllä tätä että hirveä itku alkaa heti hinnasta kun ei saakaan enää mihinkään 300€ konsolia. Selvästikin...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to DarkShadow's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    Muan enemmän "itkettää" pelien hinnat kuin itse konsolin. Se on kuiteskin kertakirpaisu kun taas kohta satasen laaki pelit tekevät...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Jirza's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Mulla on periaate, että yli 50€ ei pelistä makseta kuin ääremmäisissä poikkeustapauksissa. Ja silti olen onnistunut kahmimaan kaikki...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Pellaaja97's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Mulle tuo 80e on ehdoton maksimi. Mistään pelistä en ole valmis maksamaan enempää. Toki ymmärrän että inflaatio nostanut kustannuksia ja...
  • janneus
    janneus reacted to Jirza's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to Jirza's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to Doctor Pepper's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Lukeminen on halpaa, jos ei osta jotain ensipainoksia vuoden 1642 Raamatusta. Kaikkeen saa käytettyä rahaa mutta kyllä aika moni asia on...
  • Jartza72
    Jartza72 reacted to m_vierimaa's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Ensimmäinen pelikonsolini oli Mattel Intellivision. Muistelen että pelit maksoivat tuolloin noin 600 mk sille, rahanarvomuuntimella tuo...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Pelien hinnoista.
  • Z
    Zak reacted to Juri's post in the thread Keskustelua tekoälystä with Like Like.
    Ehkä vähän kiertää tämä keskustelu raiteillaan. Huomenna vissiin taas jotain uusia ohjelmia tulossa, paukutellaan vähän henkseleitä ja...
Ylös Bottom