Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
T
Traveller
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi
with
Like
.
Jos minun suosikkikonsoli ei ole tullut foorumia lukeville selväksi, niin silloin ei ole ihan hirveästi foorumia lukenut. :) Olen...
08.06.2026
T
Traveller
reacted to
BaDari's post
in the thread
with
Like
.
Miksi ihmeessä pitää tällaista lähteä sanomaan? Koska aivan samalla tavallahan sinunkin viestit kertovat sinun suuntautumisesta ja...
08.06.2026
Dragonfly
reacted to
BaDari's post
in the thread
with
Like
.
Miksi ihmeessä pitää tällaista lähteä sanomaan? Koska aivan samalla tavallahan sinunkin viestit kertovat sinun suuntautumisesta ja...
08.06.2026
BaDari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
PS3 oli omaan makuun ihan kiva konsoli, mutta ohjain on ergonomialtaan surkea. Se on pieni ja jostain aivan käsittämättömästä syystä...
08.06.2026
BaDari
vastasi viestiketjuun
.
08.06.2026
Dragonfly
reacted to
janneus's post
in the thread
Gears of War: E-Day
with
Like
.
Linkin takaa näkee kaikki erot eri versioiden välillä ja selviää myös, että beta alkaa 6 elokuuta. Steamin sivuille lisätty maininta...
08.06.2026
Ippenator
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista
with
Like
.
Tavallaan samaa mieltä, mutta juurihan ne kaikista suosituimmat monialustajulkaisut ovat nimenomaan Xboxin omien studioiden tuotoksia...
08.06.2026
Nikender
reacted to
P33RO's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Olisi kiva pitää kaikki ketjut auki, mutta olisi myös kiva luottaa siihen, että aikuiset ihmiset osaisivat käyttäytyä :) Helpoin tapa...
08.06.2026
Nikender
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Foorumi, kuten koko sivusto, pyörii vapaaehtoisvoimin. Tällä hetkellä työn alla on useita sivustomuutoksia ja niihin kuuluvat myös uudet...
08.06.2026
Ippenator
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Jos minun suosikkikonsoli ei ole tullut foorumia lukeville selväksi, niin silloin ei ole ihan hirveästi foorumia lukenut. :) Olen...
08.06.2026
P
Peelo
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
with
Like
.
Ihan samalla tavalla silloin pelien laatu nousee kilpailun ansiosta. Jos Microsoft on ykkönen niin silloin muiden täytyy tehdä...
08.06.2026
Ippenator
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
PS3 oli omaan makuun ihan kiva konsoli, mutta ohjain on ergonomialtaan surkea. Se on pieni ja jostain aivan käsittämättömästä syystä...
08.06.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
.
Käyttis harmillisen epävakaa ja kaatumisherkkä, sekä surkeasti suunniteltu, todella hitaasti ja epävarmasti toimiva tiedostonhallinta...
08.06.2026
BaDari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
08.06.2026
BaDari
reacted to
karpaasi's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Ite oon saanu ihan tarpeekseni open worldeista, todella harva peli niissä onnistuu. Spider-manissa luonnollisesti vaati sen jo...
08.06.2026
Foorumi
Uudet
Bottom