Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Zod
vastasi viestiketjuun
NHL-jääkiekko
.
Rod Brind'Amour Juhli mestaruutta Carolinassa 20 vuotta sitten pelaajana ja nyt saman seuran päävalmentajana.
15.06.2026
Zod
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
NHL-jääkiekko
with
Like
.
Carolina Hurricanes on Stanley Cup -mestari 20 vuoden tauon jälkeen! 37-vuotias kapteeni Jordan Staal vei Conn Smythen nimenomaan...
15.06.2026
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
NHL-jääkiekko
with
Like
.
Carolina Hurricanes on Stanley Cup -mestari 20 vuoden tauon jälkeen! 37-vuotias kapteeni Jordan Staal vei Conn Smythen nimenomaan...
15.06.2026
R2zapiN
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
NHL-jääkiekko
with
Like
.
15.06.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista
.
Juu, siis tuskin jokaiselle First Lightin pelaajalle. Tarkoitin sitä, että tiettyjen ehtojen täyttyessä on parempi mahdollisuus saada...
15.06.2026
Dragonfly
reacted to
stammy's post
in the thread
with
Like
.
Todennäköisesti jotain onnea on silti tarvittu, sillä olen minäkin pelannut, eikä minulle ole tarjoiltu ylimääräisiä varoja.
15.06.2026
S
stammy
vastasi viestiketjuun
.
Todennäköisesti jotain onnea on silti tarvittu, sillä olen minäkin pelannut, eikä minulle ole tarjoiltu ylimääräisiä varoja.
15.06.2026
Dragonfly
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
NHL-jääkiekko
with
Like
.
15.06.2026
Dragonfly
reacted to
Pirate_fin's post
in the thread
with
Like
.
Olitkos kenties pelannut 007 First Lightia PC Xbox apin kautta? SIellä oli joku juttu, että saa jonkun summan jos pelailee sen kautta.
15.06.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
No kyllä. Olen tosiaan pelannut 007 First Lightia Xbox PC sovelluksen kautta. Tämähän on siistiä, jos ihan ilman älytöntä arpaonnea...
15.06.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto Online
.
Ihan alkuun olikin, kallein auto maksoi miljoonan joka oli oikeasta elämästä bugatti joka maksoi myös oikeassa elämässä milljoonan, ja...
15.06.2026
rap
vastasi viestiketjuun
Työsimulaattorit (Car Mechanic Simulator, House Flipper jne.)
.
Lawn Mowing Simulator 2 tulossa tänä vuonna. Testasin demon steamissa, hyvää oli pelattavuus. Vois ostaa tämän kyllä. Powerwash...
15.06.2026
IlpoNuokko
vastasi viestiketjuun
NHL-jääkiekko
.
15.06.2026
I
ItseMestari
vastasi viestiketjuun
Amnesia: The Bunker
.
Olen pelannut ainoastaan alkuperäistä Amnesiaa PC:llä, ja siitä jäi hyvät muistot. Suurin osa niistä ei kuitenkaan liity kampanjaan...
15.06.2026
M
m_vierimaa
reacted to
kriswel's post
in the thread
Amnesia: The Bunker
with
Like
.
Ensimmäinen Amnesia oli ilmestyessään helvetin pelottava peli ja sen "paniikki-mekaniikka" oli jotain täysin uutta siihen aikaan...
15.06.2026
Foorumi
Uudet
Bottom