Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc reacted to Wile.y's post in the thread 007 First Light with Like Like.
    Itsellä meni eilen peli läpi. Oli upea peli, tässä jotain nostoja mitä aktiivisesti fiilisteli: - Upeasti käytetty lähdemateriaalia ja...
  • Sensenoi
    Zero Parades: For Dead Spies on uusi tarinavetoinen roolipeli ZA/UM:ilta. Vaikkei se yllä studion edellisen pelin – eli Disco Elysiumin...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Wile.y's post in the thread 007 First Light with Like Like.
    Itsellä meni eilen peli läpi. Oli upea peli, tässä jotain nostoja mitä aktiivisesti fiilisteli: - Upeasti käytetty lähdemateriaalia ja...
  • Wile.y
    Wile.y reacted to Dragonfly's post in the thread 007 First Light with Like Like.
    Peli läpi. Monet ovat sanoittaneet ne fiilikset, joita itse kirjoittaisin, joten en lähde kaikkia kehuja toistamaan, mutta on tämä...
  • Wile.y
    Wile.y vastasi viestiketjuun 007 First Light.
  • Mossy
    Mossy reacted to Dragonfly's post in the thread 007 First Light with Love Love.
    Peli läpi. Monet ovat sanoittaneet ne fiilikset, joita itse kirjoittaisin, joten en lähde kaikkia kehuja toistamaan, mutta on tämä...
  • T
    templar vastasi viestiketjuun Amnesia: The Bunker.
    Tässä se on hyvin tiivistettynä. Täytyy muistaa että ekan Amnesian aikaan (2010) ei oikein ollut mitään kunnollisia indie kauhupelejä...
  • T
    templar reacted to kriswel's post in the thread Amnesia: The Bunker with Like Like.
    Ensimmäinen Amnesia oli ilmestyessään helvetin pelottava peli ja sen "paniikki-mekaniikka" oli jotain täysin uutta siihen aikaan...
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 reacted to Dragonfly's post in the thread 007 First Light with Like Like.
  • I
    ItseMestari reacted to m_vierimaa's post in the thread Amnesia: The Bunker with Like Like.
    Ach so, eli löytynevät steamin workshopista? Kiitos vinkistä!
  • batistuta
    batistuta reacted to kriswel's post in the thread Amnesia: The Bunker with Like Like.
    Ensimmäinen Amnesia oli ilmestyessään helvetin pelottava peli ja sen "paniikki-mekaniikka" oli jotain täysin uutta siihen aikaan...
  • M
    m_vierimaa reacted to ItseMestari's post in the thread Amnesia: The Bunker with Like Like.
    Olen pelannut ainoastaan alkuperäistä Amnesiaa PC:llä, ja siitä jäi hyvät muistot. Suurin osa niistä ei kuitenkaan liity kampanjaan...
  • M
    m_vierimaa vastasi viestiketjuun Amnesia: The Bunker.
    Ach so, eli löytynevät steamin workshopista? Kiitos vinkistä!
  • Dragonfly
    Nimi: Atelier Karia: The Night Kingdom & the Guide of Memories Kehittäjä: KOEI TECMO GAMES Julkaisija: KOEI TECMO Alustat: Xbox Series...
    • 1781504578049.png
  • Poro24
    Poro24 reacted to Dragonfly's post in the thread 007 First Light with Like Like.
Ylös Bottom