Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Itse otan aina ensimmäisenä Aim Assistin pois. Vaikka toki, on se hyvä että on avustuksia peleissä.
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Tuo on sinänsä hyvä, että on aim assist. Mutta toki juuri niin, että voi itse valita käyttääkö sitä vai ei. Jossain määrin myös...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Powerslider's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Onhan tätä peliä odotettu kuin kuuta nousevaa, mutta harmittaa tuo että firma on ahneimmista mitä löytyy, pitäis vähän enemmän...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Itse otan aina ensimmäisenä Aim Assistin pois. Vaikka toki, on se hyvä että on avustuksia peleissä.
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Realistisiahan nuo just on ollut? Tuo liimaantuminenhan on vain aim assistia, jonka saa pois.
  • K
    Kiukku111 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Toivotaan että ampuminen jne olisi realistisempaa kuin mikä vaikka RDRD2 tai V ssä oli. Haluisin vähän niinkuin pois siitä tyylistä...
  • Murdoc
    No joo, en nähnyt tuossakaan viittaamassasi viestissä mitään estolistan arvoista. Tottakai kaikki tulkitsee toisten kirjoituksia...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Cronos: The New Dawn.
    Itse en pysty millään SH2R pelaamaan. Aivan liian ahdistava. Onko tämä yhtä ahdistava?
  • Retski
    Retski reacted to pelle's post in the thread Forza Horizon 6 with Like Like.
    Aloitin tämän tänään ja kauniisti sanottuna alkufiilikset oli varsin paskat. Alku ruudussa soi taas niin geneerinen konemusa kuin vain...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Murdoc's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    No ei millään voikaan tällaisessa open world pelissä autopelien tasolle päästä. Liekkö olisi teknisesti edes mahdollista, kun varmaan...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Kovacs's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Liha on heikkoa ja ultimate ostettu pleikkarille. Pääsyynä on se, että RDR2 vei maailman sille tasolle, että en malta nähdä mitä...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun The Crew Motorfest.
    Vihdoin ehtinyt kunnolla hyppämään tämän pelin pariin, kun se on nyt PS+ Extran valikoimassa. Tullut aikaisemmin pelattua The Crew...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Se patentti liittyi veteen ja miten se käyttäytyy pelissä ennenäkemättömällä tavalla.
  • Ac3way
    Ac3way reacted to DoubleH's post in the thread The Crew Motorfest with Like Like.
    Tuli nyt vihdoin alotettua tämäkin peli. Ei vaan ihan ymmärrys riitä kaikkeen heti. Miten on mahdollista, että jos autoon vaihtaa noita...
  • K
    Kiukku111 reacted to Kovacs's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Liha on heikkoa ja ultimate ostettu pleikkarille. Pääsyynä on se, että RDR2 vei maailman sille tasolle, että en malta nähdä mitä...
Ylös Bottom