Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• J
    Jogi reacted to FleeingNevada's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Tämä on katastrofaalinen uutinen koko alalle ja varsinkin kuluttajille. SSD-levyjen hinnat ovat taivaissa eivätkä tule laskemaan...
  • J
    Jogi reacted to Nemesissi's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Harmi homma, julkkarina yleensä monta kymppiä halvemmalla saa gigantista/powerista verrattuna PSN storeen. Esim joku NHL, 55 euroa vs 80...
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Doom: The Dark Ages with Like Like.
    Laajennus tulee olemaan isompi kuin Eternalin molemmat laajennukset yhteensä...
  • J
    Jogi reacted to rap's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Voi jumalauta mitä paskaa! Siis alkaako vpd sun muut 2028 myymään vain loppuja varastojaan ja uusia tulee kuten gta6 kuoret on mutta...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to kissanpoika's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Ei, Sonyn ilmoitus on Sonyn ilmoitus. Se on ihan sen omaa syytä. Digitalisaatio yleisesti onkin sitten asia erikseen. MS on tehnyt...
  • Marauder
    Marauder reacted to Murdoc's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Kuka sitä myyräntyötä on tehnyt musiikki ja elokuvapuolella? Kyllä se kuule ihmiset itse on tämän alan tähän ajanut. Lompakolla tässä...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Raipe1's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Taputellaas tämänkertainen visa maaliin. 1. Mitkä kaksi tunnettua yhtyettä ovat levyttäneet alkuperäisen kappaleen ”Erotomania”...
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Kuka sitä myyräntyötä on tehnyt musiikki ja elokuvapuolella? Kyllä se kuule ihmiset itse on tämän alan tähän ajanut. Lompakolla tässä...
  • BaDari
    BaDari reacted to DarkShadow's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Tänään juuri aattelin vuokrata uutuusleffan kunnes näin hinnoittelun. Vuokraa 48h ja 15€ hinta! Omaksi saisi ostettua 20 rahalla. Siis...
  • BaDari
    BaDari reacted to stammy's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Kovin usein en ole viime aikoina fyysisiä pelejä hyllyyni haalinut, mutta pelko käy hinnoittelun, kivijalkakauppojen ja kirjastojen...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
  • Remeded
    Remeded reacted to JLunen's post in the thread PS5-päivitykset with Like Like.
    Sama kävi itselle 007 First Lightin kanssa, kerran näytti 2h, kun olin pelannut jo yli 10h. Muuten ei ole näyttänyt peliaikaa ollenkaan...
  • M
    Mattix reacted to BaDari's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Sad Sad.
    No yksi esimerkkihän on nyt se kuinka Sony poisti ihmisiltä digitaalisena ostetut leffat. Itse huomasin tuossa kuinka Apple TV:n kautta...
  • S
    stammy vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Kovin usein en ole viime aikoina fyysisiä pelejä hyllyyni haalinut, mutta pelko käy hinnoittelun, kivijalkakauppojen ja kirjastojen...
  • JLunen
    JLunen vastasi viestiketjuun PS5-päivitykset.
    Sama kävi itselle 007 First Lightin kanssa, kerran näytti 2h, kun olin pelannut jo yli 10h. Muuten ei ole näyttänyt peliaikaa ollenkaan...
Ylös Bottom