Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
J
Jogi
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Yleinen pelialan uutisketju
with
Like
.
Tämä on katastrofaalinen uutinen koko alalle ja varsinkin kuluttajille. SSD-levyjen hinnat ovat taivaissa eivätkä tule laskemaan...
01.07.2026
J
Jogi
reacted to
Nemesissi's post
in the thread
with
Like
.
Harmi homma, julkkarina yleensä monta kymppiä halvemmalla saa gigantista/powerista verrattuna PSN storeen. Esim joku NHL, 55 euroa vs 80...
01.07.2026
Pelaaja44
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Doom: The Dark Ages
with
Like
.
Laajennus tulee olemaan isompi kuin Eternalin molemmat laajennukset yhteensä...
01.07.2026
J
Jogi
reacted to
rap's post
in the thread
with
Like
.
Voi jumalauta mitä paskaa! Siis alkaako vpd sun muut 2028 myymään vain loppuja varastojaan ja uusia tulee kuten gta6 kuoret on mutta...
01.07.2026
Koalitio
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Ei, Sonyn ilmoitus on Sonyn ilmoitus. Se on ihan sen omaa syytä. Digitalisaatio yleisesti onkin sitten asia erikseen. MS on tehnyt...
01.07.2026
Marauder
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Kuka sitä myyräntyötä on tehnyt musiikki ja elokuvapuolella? Kyllä se kuule ihmiset itse on tämän alan tähän ajanut. Lompakolla tässä...
01.07.2026
Pajavasara
reacted to
Raipe1's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
Taputellaas tämänkertainen visa maaliin. 1. Mitkä kaksi tunnettua yhtyettä ovat levyttäneet alkuperäisen kappaleen ”Erotomania”...
01.07.2026
BaDari
reacted to
Murdoc's post
in the thread
with
Like
.
Kuka sitä myyräntyötä on tehnyt musiikki ja elokuvapuolella? Kyllä se kuule ihmiset itse on tämän alan tähän ajanut. Lompakolla tässä...
01.07.2026
BaDari
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
with
Like
.
Tänään juuri aattelin vuokrata uutuusleffan kunnes näin hinnoittelun. Vuokraa 48h ja 15€ hinta! Omaksi saisi ostettua 20 rahalla. Siis...
01.07.2026
BaDari
reacted to
stammy's post
in the thread
with
Like
.
Kovin usein en ole viime aikoina fyysisiä pelejä hyllyyni haalinut, mutta pelko käy hinnoittelun, kivijalkakauppojen ja kirjastojen...
01.07.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
.
01.07.2026
Remeded
reacted to
JLunen's post
in the thread
PS5-päivitykset
with
Like
.
Sama kävi itselle 007 First Lightin kanssa, kerran näytti 2h, kun olin pelannut jo yli 10h. Muuten ei ole näyttänyt peliaikaa ollenkaan...
01.07.2026
M
Mattix
reacted to
BaDari's post
in the thread
with
Sad
.
No yksi esimerkkihän on nyt se kuinka Sony poisti ihmisiltä digitaalisena ostetut leffat. Itse huomasin tuossa kuinka Apple TV:n kautta...
01.07.2026
S
stammy
vastasi viestiketjuun
.
Kovin usein en ole viime aikoina fyysisiä pelejä hyllyyni haalinut, mutta pelko käy hinnoittelun, kivijalkakauppojen ja kirjastojen...
01.07.2026
JLunen
vastasi viestiketjuun
PS5-päivitykset
.
Sama kävi itselle 007 First Lightin kanssa, kerran näytti 2h, kun olin pelannut jo yli 10h. Muuten ei ole näyttänyt peliaikaa ollenkaan...
01.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom