Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• G
    Grimm reacted to asin's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Fyysisten ystävänä toivoisin että Sony antaisin mahdollisuuden pelata niitä jatkossakin tuomalla levyaseman. Kun kaikki pelit jatkossa...
  • G
    Grimm reacted to kissanpoika's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Jatkuvastihan sitä saa lukea, että fyysisen median kannattajat on jotain äänekästä vähemmistöä, joka kerää muoviroskaa nurkat täyteen...
  • G
    Grimm reacted to Jirza's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Se on kato helpompaa, ja ei tarvi nostaa persettään ylös sohvalta vaihtamaan levyä. Tästä ilosta siis jotkut on tosiaan valmis maksamaan...
  • G
    Grimm reacted to rap's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Tätä en tule koskaan ymmärtämään että miksi pelaajat ostavat mieluummin digi version kun fyysisen koska digi on usein kalliimpi kuin...
  • G
    Grimm reacted to m_vierimaa's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Haha Haha.
    Tällä foorumilla tämä on kuin tuuleen huutaisi, mutta tuo PC käytön vaikeuden julistaminen on kyllä jo aikansa elänyt. Aina voi...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to payjay83's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Mä teen ens sunnuntaina pelkän jalisvisan mikä on helppo mutta vaikea. Erottaa jyvät akanoista mutta kaikki saa pisteitä.
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    GTA6 online tulee varmasti olemaan hieman "valmiimpi" mitä gta 5 online julkkarissa, mutta täysin mahdotonta että siinä tulee heti...
  • T
    TommiR reacted to jsys's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Paska homma,olen jo pari vuotta pelannut kirjastosta lainaamia pelejä,toki uutuuksia pitää jonotta hiukan mut ei haittaa,uusin bondi...
  • payjay83
    payjay83 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    mä' pistän jo nyt Tietokilpailu kysymykset 1-Millä maalla on eniten Ballon dor voittoja? 2. Nimeä neljä Jari Litmasen kanssa...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Remeded's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Mullon semmonen foliohattupääteoria että gta+ on varmaa rockstarilta semmonen salakavala tapa tienata siinä sivussa ylimäärästä kun...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Itse olen yksinpelaaja, vaikka GTA Onlinen autokisoihin kaveriporukoiden kanssa sai menemään satoja tunteja. Niistä on kuitenkin joku...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to jsys's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Paska homma,olen jo pari vuotta pelannut kirjastosta lainaamia pelejä,toki uutuuksia pitää jonotta hiukan mut ei haittaa,uusin bondi...
  • D
    Darks reacted to jsys's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
  • J
    Jogi reacted to Kimmo72's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Nonni, pizzatkin menee digitaalisiksi.
  • J
    Jogi reacted to rap's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Tätä en tule koskaan ymmärtämään että miksi pelaajat ostavat mieluummin digi version kun fyysisen koska digi on usein kalliimpi kuin...
Ylös Bottom