Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• J
    Jogi vastasi viestiketjuun Robocop: Rogue City.
    Unfinished business tuli hommattua ps5 prolle kun oli hyvässä tarjouksessa mitälie 11€. (robocop roque city tuli pelattua aiemmin...
  • S
    shamaniac reacted to Jirza's post in the thread Clair Obscur: Expedition 33 with Like Like.
    Itsellleni parry tai dodge ei ole tähän menneessä tuottanut mitään ongelmia. Toki pelaan helpoimmalla vaikeustasolla, kuten nykyään...
  • S
    Helixejä varmaan ostetaan siinä missä ilmaispeli-Fortniteen kausipasseja ja hepeneitä. Ne ostaa jotka ostaa. Tuntuu niitä paljon olevan...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Clair Obscur: Expedition 33.
    Itsellleni parry tai dodge ei ole tähän menneessä tuottanut mitään ongelmia. Toki pelaan helpoimmalla vaikeustasolla, kuten nykyään...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Clair Obscur: Expedition 33.
    Se dodgen aikaikkuna on lopulta varsin armollinen, toki uuden vihollisen kohdalla lyöntien lukeminen vaatii vähän harjoittelua. Mut eipä...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Se nyt on ihan sama kenen vika se on. Sitä paitsi konsolipelaamisen yksi isoista muutoksista, eli fyysisten lopullinen häviäminen, on...
  • S
    shamaniac reacted to Remeded's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Noni, sai tämänkin pakettiin platinaan asti. Kaiken kaikkiaan meni 190+h kun tuli tehtyä kaikki, siitä toki idlailu tunnit pois mutta...
  • S
    shamaniac reacted to P33RO's post in the thread Indiepelit yleisesti with Like Like.
    Tänään arviossa The Incident at Galley House. Sivustouudistuksen jälkeen pystyy antamaan myös puolikkaita tähtiä...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Täysin loogista. Itse en ole edes jaksanut näistä huolehtia sillä kuka sen tarkistaa kuka sitä tiliä oikeasti käyttää? Itsellä ainakin...
  • S
    shamaniac reacted to JTahti's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Digipelien omistajien oikeuksista. Kiinassa on laki että lapsi voi periä vanhempansa digipelikirjaston.
  • S
    Varmasti se ajatus on sitouttaa pelaajat pysymään kelkassa pitkän aikaa, mutta digiin siirtyessä tulee tuskin AC:t pienenemään. Heillä...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Clair Obscur: Expedition 33.
    Alussa peli taisi pakottaa sitä käyttämään, ilmeisesti opettakseen sen, mutta kyllä peliä aika paljon voi pelata ihan kyvyilläkin. Tosin...
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Clair Obscur: Expedition 33.
    Kaivetaan verta nenästä näin hiljentyneeseen ketjuun huutelemalla: Itse sain viimein aikaiseksi aloittaa tämän pelin pelaamisen ja...
  • jhsa
    jhsa vastasi viestiketjuun Xenoblade Chronicles.
    Ei kolmosen päivitys vielä tule! Mulle tuo kakkonen on sarjan heikoin ... tai ainakin sen uudellenpeluuta kaikkein vähiten odottaa.
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Xenoblade Chronicles 2.
    Kaksi viikkoa ja kolme päivää, sitten päästään taas tämän kimppuun pitkästä aikaa. Tätä olen oikeastaan odottanut siitä hetkestä asti...
Ylös Bottom