Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Ulukai
vastasi viestiketjuun
Assassin’s Creed Black Flag Resynced
.
Näyttää pelaajille kelvanneen...
14.07.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Toivottavasti kohta saataisiin uutta traileria niin ehkä tämäkin keskustelu vaihtaisi aihetta. Edes pieneksi hetkeksi.
14.07.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
No yhtä lailla kuin monien muiden aiheiden ikuisuus-asiat, kuten vaikkapa Expedition 33:n parryn kritisointi. Siellä oli ihan asiallinen...
14.07.2026
S
shamaniac
reacted to
Subi's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Mä ainakin pelaan sekä PC:llä että konsoleilla, kuten myös molemmat lapseni. Ja niin tulee tapahtumaan myös seuraavalla...
14.07.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
No siinä vaiheessa, kun tämä napina ja saman asian toistelu vain jatkuu ja jatkuu niin minusta ei ole yhtään ihme, että porukka alkaa...
14.07.2026
H
Huttu
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Minä olen kyllä kokenut että tämä yksityiskohta-keskustelu on ikään kuin samaa jatkumoa eikä mitään yksittäisiä, saman asian...
14.07.2026
S
shamaniac
reacted to
Huttu's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Sitten jos keskustelua kannatetaan niin voisi odottaa vastapuolelta myös fiksumpaa vastausta niihin viesteihin. Tuolla on muutamat ihan...
14.07.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Minä olen kyllä kokenut että tämä yksityiskohta-keskustelu on ikään kuin samaa jatkumoa eikä mitään yksittäisiä, saman asian...
14.07.2026
H
Huttu
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Sitten jos keskustelua kannatetaan niin voisi odottaa vastapuolelta myös fiksumpaa vastausta niihin viesteihin. Tuolla on muutamat ihan...
14.07.2026
H
Huttu
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Jälleen lisää luovaa tulkintaa. Osoittaisitko sen kohdan, missä on sanottu että "peleissä ei saa olla mitään ylimääräistä" tai missä "ei...
14.07.2026
Strooper12
reacted to
pelle's post
in the thread
Life Is Strange: Double Exposure
with
Like
.
Tämä on ollut jo ties kuinka pitkään pleikkarille hyllyssä ja se ultimate upgrade wishlistillä odottamassa alennusta ainakin puol...
14.07.2026
Strooper12
reacted to
DarkAges's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Älä huoli! Mitään en spoilannut.
14.07.2026
R
ripulipamaus
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Jälleen lisää luovaa tulkintaa. Osoittaisitko sen kohdan, missä on sanottu että "peleissä ei saa olla mitään ylimääräistä" tai missä "ei...
14.07.2026
MarcheM
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
.
https://www.nintendolife.com/news/2026/07/octopath-traveler-1-and-2-announced-for-switch-2-with-improved-performance-and-visuals Kaksi...
14.07.2026
Marauder
reacted to
Subi's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Mä ainakin pelaan sekä PC:llä että konsoleilla, kuten myös molemmat lapseni. Ja niin tulee tapahtumaan myös seuraavalla...
14.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom