Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• DarkAges
    Ite pelannu jo yli 40h, enkä vieläkään oo tarinaa läpäissyt. Oon vaan tehnyt kaikkea muuta. Sukelluskellon sain vasta, nii tarinaa...
  • Pelaaja44
    En kyllä ole itse olen lähettänyt ja tulleet takaisin korjattuna hyvä paikka joka korjannut.
  • H
    The Odyssey Elokuva on ihan hyvä 3/5, mutta ylisanoja on netti sen verran pullollaan, että omassa arviossa keskityn enemmän siihen mikä...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Nyt on luovaa tulkintaa. Tainnu kukaan sanoa mitään tällaista.
  • Ippenator
    Ippenator reacted to ripulipamaus's post in the thread Ghost Recon: Wildlands with Like Like.
    Wildlandsin maailma oli enemmän omaan mieleen, mutta pidän kyllä Breakpointista myös erittäin paljon. En ymmärrä miksi se on monien...
  • L
    Täh?!? Ihan pelkästään jo noiden shantien takia tätä pelaisi jo mielissään. :D Kannattaa käydä tuhoamassa helpompia laivoja jne, että...
  • R
    ripulipamaus vastasi viestiketjuun Ghost Recon: Wildlands.
    Wildlandsin maailma oli enemmän omaan mieleen, mutta pidän kyllä Breakpointista myös erittäin paljon. En ymmärrä miksi se on monien...
  • Remeded
    Remeded reacted to Murdoc's post in the thread Ghost Recon: Wildlands with Wow Wow.
    Sehän teki aika ison muutoksen päivityksillä, kun tuli se realistisempi mode. Ite en koskaan päässyt yli siitä, että se pelihahmo käveli...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Ghost Recon: Wildlands.
    Sehän teki aika ison muutoksen päivityksillä, kun tuli se realistisempi mode. Ite en koskaan päässyt yli siitä, että se pelihahmo käveli...
  • Qwerty1
    Qwerty1 vastasi viestiketjuun PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet.
    Kysytään vaikka tässä ketjussa, onko porukka korjailla ite noita driftaavia dualsense ohjaimia? Vissiin tattien vaihto vaatii kolvailua...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Ghost Recon: Wildlands.
    Se uudempi ghost recon joka on kaikkien mielestä huonompi peli on mun mielestä paljon parempi ja monipuolisempi ku wildlands, ei mikään...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Ac3way's post in the thread Ghost Recon: Wildlands with Wow Wow.
    Xboxilla ilmeisesti vuotanut, että Definition Edition tulossa aivan kohta. Kenties elokuun alussa? 4K 60fps ja myös uusia tehtäviä...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Ghost Recon: Wildlands.
    Joku aika sitten kun ostin ghost recon pelejä jotta voi pelata niitä kunnon maratonin niin kirosin kun wildlands ei ollut saanut 60 fps...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Ghost Recon: Wildlands.
    Tämä pitää ottaa kyllä kunnolla kokeiluun jos pitää paikkaansa. Ei tullut aikanaan pelattua vaikka jostain alesta hankkinutkin. :)
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Ac3way's post in the thread Ghost Recon: Wildlands with Like Like.
    Xboxilla ilmeisesti vuotanut, että Definition Edition tulossa aivan kohta. Kenties elokuun alussa? 4K 60fps ja myös uusia tehtäviä...
Ylös Bottom