Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Minulla kanssa hyvin huonosti mielessä tuota. Sen äijän silmät kyllä katteli vähän minne sattuu
24.07.2026
BaDari
reacted to
R2zapiN's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Aikoinaan (reilu vuosikymmen sitten), eräs puolituttu työkaveri joka silloin työskenteli kanssani saman puljun palveluksissa, sai potkut...
24.07.2026
BaDari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Meillä tulee myös ohjeistukset firman suunnalta, että mitä on syytä ottaa huomioon, kun somessa juttelee yritykseen liittyen. Ihan...
24.07.2026
BaDari
reacted to
Jirza's post
in the thread
with
Like
.
Yleensä noissa isoissa korporaatioissa työntekijöitä ohjeistetaan ottamatta kantaa yrityksen päätöksiin esim. sosiaalisessa mediassa...
24.07.2026
payjay83
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Columbo oli kova arvaus. Oon minä sitä sarjaa joskus katsonut mutta ei mulla ollu mitään muuta tietoa kuvaan kuin että näyttää ukko...
24.07.2026
BaDari
reacted to
Traveller's post
in the thread
with
Like
.
Aika normaalia toimintaa kun ei haluta että ihan kaikki kertovat oman mielipiteen asiasta mikä ei kuitenkaan edusta yhtiön mielipidettä.
24.07.2026
BaDari
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Vaikka Sony ansaitsee kaiken ripulin mitä tuosta päätöksestä seuraa, tuollainen työntekijöiden ohjeistus ei ymmärtääkseni ole mitenkään...
24.07.2026
H
Huttu
reacted to
Haerski's post
in the thread
007 First Light
with
Like
.
Peli läpi ja pelko liiallisesta toimintapainotteisuudesta osoittautui oikeaksi. Hitman-pelaajana myös odotukset saattoi olla säädettynä...
24.07.2026
Poro24
reacted to
Haerski's post
in the thread
007 First Light
with
Like
.
Peli läpi ja pelko liiallisesta toimintapainotteisuudesta osoittautui oikeaksi. Hitman-pelaajana myös odotukset saattoi olla säädettynä...
24.07.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
vain neljä vastaajaa, mutta veikkaan että 'slow season' ja lomat yms. olen inspiroitunut tuosta edellisen kierroksen isoarskan kuvasta...
24.07.2026
Strooper12
reacted to
IlpoNuokko's post
in the thread
Viikon tietoviisas
with
Like
.
1. Mikä elokuva oli ohjaaja Danny Boylen kansainvälinen läpimurto? Kyseessä on Trainspotting (1996). Tälle saatiin vielä jatko-osa T2...
24.07.2026
D
Darks
reacted to
jpvir's post
in the thread
PlayStation 6
with
Like
.
Kyl se telakka tappaa ohjainten akut kaverilla alusta asti ollu sonyn telakka sen ohjaimet ei kestä enää tuntiakaan. Itse ladannut aina...
24.07.2026
D
Darks
reacted to
Koalitio's post
in the thread
Life is Strange: Reunion
with
Like
.
Tuli pelattua peräkkäin/päällekkäin läpi niin Double Exposure, kuin Reunion. Laitan vaikka tänne lyhyet mietteet molemmista, kun aika...
24.07.2026
IlpoNuokko
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
1. Mikä elokuva oli ohjaaja Danny Boylen kansainvälinen läpimurto? Kyseessä on Trainspotting (1996). Tälle saatiin vielä jatko-osa T2...
24.07.2026
BaDari
reacted to
R2zapiN's post
in the thread
Assassin’s Creed Black Flag Resynced
with
Like
.
Näin tän saman jutun alun some feedissä, ja ihmettelin samaa. En tiedä jutun tekijää joten hankala sanoa miksi tämmöiseen on sorruttu...
24.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom