Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• R
    Raipe1 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    OH NO olin juuri painamassa lähetä-namiskaa, perseensuti! No, olisin näemmä sijoittunut sinne jonnekin sijoille 1.-4. :)
  • R2zapiN
    Ajatella, jos tämä peli olisikin väkivallaton merirosvopeli 1700-luvulle sijoittuen. Pääosassa voisi olla vaikka Pippa Possu tai...
  • Fabre#4
    Fabre#4 vastasi viestiketjuun PlayStation 5.
    Joo enpä minä olisi perjantai-iltana mitään toki halunnutkaan pelata...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun PlayStation 5.
    Juu mitkä online ominaisuudet ei toimi tällä hetkellä, ihan muista syistä lähin "users and accounts" sivua kattoo eikä päässyt sinnekää...
  • Remeded
    Remeded reacted to pelle's post in the thread PlayStation 5 with Wow Wow.
    Mä olen huomannut, että usein se levy lähtee irti kun se peli tippuu sieltä luukusta ja kopsahtaa lattialle. Varsinkin jos se peli on...
  • DestiZ
    DestiZ reacted to BaDari's post in the thread Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu with Like Like.
    Tuli katsottua tuo uusi Masters of the Universe ja rakastin sitä. Pieneksi hetkeksi palasin lapsuuteeni, milloin kaikki oli ihmeellistä...
  • BaDari
    Tuli katsottua tuo uusi Masters of the Universe ja rakastin sitä. Pieneksi hetkeksi palasin lapsuuteeni, milloin kaikki oli ihmeellistä...
  • Fabre#4
    Fabre#4 vastasi viestiketjuun PlayStation 5.
    PSN vissiin alhaalla oikein kunnolla. Sonyn oma status-sivu sanoo, että kaikki punaisella. Hitaasti pääsi kirjautumaan sisään...
  • Gru3som3
    Toivottavasti hakkerit asialla..sonyn päätöksen takia lopettaa fyysiset pelilevyt! Vituttaa toi sonyn pelaajien kusetus..
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Final Fantasy VII Remake.
    Tuli ostettua alennuksesta Xboxille Remake Intergrade sekä Rebirth, molemmista se Digital Deluxe Edition, köyhdyin n. 50€. Ostin...
  • J
    Jogi vastasi viestiketjuun Robocop: Rogue City.
    No nyt tuli pelattua RC:UB läpi.. joo, ihan kivaa mättöä mutta olihan tuo pelaamiseltaan kapeampaa kuin RC:RC. Hintaansa nähden mikäs...
  • F
    Ajatella, jos tämä peli olisikin väkivallaton merirosvopeli 1700-luvulle sijoittuen. Pääosassa voisi olla vaikka Pippa Possu tai...
  • F
    feogla reacted to R2zapiN's post in the thread Assassin’s Creed Black Flag Resynced with Like Like.
    Näin tän saman jutun alun some feedissä, ja ihmettelin samaa. En tiedä jutun tekijää joten hankala sanoa miksi tämmöiseen on sorruttu...
  • F
    feogla reacted to Ulukai's post in the thread Assassin’s Creed Black Flag Resynced with Wow Wow.
    Tiesittekö muuten, että tämä on yhden tähden peli, koska väkivalta? Näin Hesari näemmä arvioinut. Linkki tuossa edellä, mutta juttu on...
  • BaDari
    BaDari reacted to Sebbe's post in the thread 007 First Light with Like Like.
    Alkuviikosta ostin pelin, ja tänään meni läpi. 16.1 tuntia näyttää steamin pelikello. Oli ihan sopiva pituus vaikka toki ois voinut olla...
Ylös Bottom