Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    No nuo kaikki kohdathan koskee lähes yksinomaan Teslaa joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Eikä todellakaan ole sähköautospesifinen...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to IlpoNuokko's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Tähän löytyy varsin ymmärrettävä selitys. Miehen toinen katseluelin oli tehty lasista. Falk nimittäin menetti toisen silmänsä kasvaimen...
  • Kivijalka
    Kivijalka vastasi viestiketjuun Metaphor: ReFantazio.
    Onko nämä keinotekoiset aikarajat jokin Atlus-tavaramerkki? E33 ei lopulta maistunutkaan ja päätin ottaa tämän testiin ja hieman alkaa...
  • S
    Törmäsin tällaiseen videoon, missä käydään läpi nyky- tai varsinkin sähköautojen typeryyksiä: Poimintoja: -Hansikaslokero aukaistaan...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Tähän löytyy varsin ymmärrettävä selitys. Miehen toinen katseluelin oli tehty lasista. Falk nimittäin menetti toisen silmänsä kasvaimen...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Raipe1's post in the thread Viikon tietoviisas with Haha Haha.
    OH NO olin juuri painamassa lähetä-namiskaa, perseensuti! No, olisin näemmä sijoittunut sinne jonnekin sijoille 1.-4. :)
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Minulla kanssa hyvin huonosti mielessä tuota. Sen äijän silmät kyllä katteli vähän minne sattuu
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to payjay83's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    Columbo oli kova arvaus. Oon minä sitä sarjaa joskus katsonut mutta ei mulla ollu mitään muuta tietoa kuvaan kuin että näyttää ukko...
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Strooper12's post in the thread Viikon tietoviisas with Like Like.
    vain neljä vastaajaa, mutta veikkaan että 'slow season' ja lomat yms. olen inspiroitunut tuosta edellisen kierroksen isoarskan kuvasta...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Raipe1's post in the thread Viikon tietoviisas with Haha Haha.
    OH NO olin juuri painamassa lähetä-namiskaa, perseensuti! No, olisin näemmä sijoittunut sinne jonnekin sijoille 1.-4. :)
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Final Fantasy VII Remake.
    Täällä napsahti toissapäivänä FFVII Remake läpi Xboxilla. Olin tämän jo aikaisemmin Steam versiona pelannut, mutta nyt ennen Rebirthiä...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun PlayStation 5.
    Kyllähän pelaaminen onnistuu digilläkin offlinenä ihan siinä missä fyysiselläkin. Sitten taas always online pelit ei toimi digitaalisena...
  • BaDari
    BaDari reacted to kissanpoika's post in the thread Final Fantasy VII Remake with Like Like.
    Sekä Remakessa että Rebirthissä on omat puutteensa, mutta varsinkin jälkimmäinen maistui osittain nostalgiasyistä ja toisaalta...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun PlayStation 5.
    Hyvä muistutus, miksi nettiyhteyttä vaativat pelit ovat perseestä. Onneksi Clair Obscur ei vaadi, joten meikäläisen fantasiaseikkailu...
  • Dragonfly
    Koska Samuraipeli Shadows ei ole väkivaltainen? Täytyy myös hieman ihmetellä sitä, että onko tosiaan pelimekaniikat niin erilaiset...
Ylös Bottom