Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Silent Hill Townfall.
    En muista tarkalleen miten siinä määriteltiin se loppu. Mutta tosiaan oli jotenkin samanlainen.
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Silent Hill Townfall.
    Eikös tuon tyyppinen juttu ollut myös alkuperäisessä SH2 loppujen suhteen? Esim jos pelasi todella aggressiivisesti niin tuli huonompi...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Silent Hill Townfall.
    Kestoa pelillä on. 10-15h enaimmäisellä kerralla. Mukana 5 erilaista loppua joita ei nähdä valinnoilla pelin edetessä tai lopussa kuten...
  • M
    Mattix reacted to Jirza's post in the thread Pelien hinnoista with Like Like.
    Pelejäkin koskee kysynnän ja tarjonnan laki. Turha pyytää jostain pelistä käytettynä 20 euroa, jos sitä saa uutenakin samalla hinnalla...
  • Ippenator
    Elokuun peleistä kiinnostaa ja ostoon menee Mafia DLC ja MGS collection vol 2
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Dragonfly's post in the thread Beast of Reincarnation with Like Like.
    Peli kiinnostaa aika paljon. En jotenkin muistanut että tämä tulee jo nyt. Ja tosiaan pelihän pamahtaa heti julkaisupäivänä myös Game...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Pelien hinnoista.
    Pelejäkin koskee kysynnän ja tarjonnan laki. Turha pyytää jostain pelistä käytettynä 20 euroa, jos sitä saa uutenakin samalla hinnalla...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Beast of Reincarnation.
    Peli kiinnostaa aika paljon. En jotenkin muistanut että tämä tulee jo nyt. Ja tosiaan pelihän pamahtaa heti julkaisupäivänä myös Game...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Beast of Reincarnation with Like Like.
    Nimi: Beast of Reincarnation Kehittäjä: Game Freak Julkaisija: Fictions Alustat: PS5, Xbox Series, PC Lajityyppi: Toiminta roolipeli...
  • Remeded
    Remeded vastasi viestiketjuun Kingdom Come: Deliverance II.
    Juu oon mä käyttäny kerran sitä pimeänäköjuomaa, auttaahan se mutta ei aina muista lipitellä niitä juomia. :D Mut tää on nyt oikeesti...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto aloitti viestiketjun Beast of Reincarnation osiossa Pelit.
    Nimi: Beast of Reincarnation Kehittäjä: Game Freak Julkaisija: Fictions Alustat: PS5, Xbox Series, PC Lajityyppi: Toiminta roolipeli...
    • 1785656355402.jpeg
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Kingdom Come: Deliverance II.
    Saikohan tähän (pimeässä liikkumiseen ja havainnointiin) jotain kykyjä, jos en väärin muista? Itse olin varas ja hiippari, joka vietti...
  • M
    Mattix reacted to shamaniac's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Kyllä digiostajat etua tulevat saamaan, sillä PS6:lla toimii (melko oletettavasti ja varmasti) digitaaliset PS5-pelit. Jos ne on ostanut...
  • M
    Mattix vastasi viestiketjuun Pelien hinnoista.
    Luulen, että käytettyjen osalta syinä ovat: - postikulujen nousu - ihmisten laiskuus myydä ja postittaa 10€ tuote - pelien...
  • S
    shamaniac reacted to Remeded's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    On tää kyl uskomaton peli, luulin että nyt vihdoin noin 100h ku päästiin... On tyyliin homma paketissa ja päästää vihdoin itse...
Ylös Bottom